tein näin: otin reaperin 1. raidan fx:stä VSTi-instrumentti "sfz", josta valitsin soundfontin "rockdrums.sf2". mutta en vieläkään saanut minkäänlaista meteliä kuuluviin... ? Onko sinulla inputiksi valittu Midi-ohjain jolla haluat paukuttaa niitä rumpuja? Jos ei niin oikealla hiirellä klikkaat sen raidan punaista nauhoituspallukkaa, ja sieltä valitset midi inputiksi midiohjaimen. Jotta saat rummut nauhale äänenä, kannattaa laittaa raidan monitorointi päälle ja valita record output (stereo, latency compensated). Näin minä oon tehnyt, kumma kyllä minä en ole saanut midejä toimimaan muulla kuin soundfonteilla. Toisaalta en ole kovasti yrittänytkään :) www.opaquebuff.com Party tight, in the night with Opaque Buff! |
Onko sinulla inputiksi valittu Midi-ohjain jolla haluat paukuttaa niitä rumpuja? Jos ei niin oikealla hiirellä klikkaat sen raidan punaista nauhoituspallukkaa, ja sieltä valitset midi inputiksi midiohjaimen. Jotta saat rummut nauhale äänenä, kannattaa laittaa raidan monitorointi päälle ja valita record output (stereo, latency compensated). Näin minä oon tehnyt, kumma kyllä minä en ole saanut midejä toimimaan muulla kuin soundfonteilla. Toisaalta en ole kovasti yrittänytkään :) Reaperin asetuksista ei löytynyt midi-inputtia, oli vain yksi output. Pitääkö jonkinlainen inputtikin ladata jostain erikseen? mikä on olutta on nyt mennyttä... |