Aihe: XP:n search on sekaisin. 1 2 | |
---|---|
![]() 11.11.2005 13:24:09 | |
Axeman voisi sitten kirjoittaa niin. Tällä hetkellä ei näin ole. Niin aika kovasti kyllä tarkoitin. Joo, Linuxia olen muutaman tunnin elämässäni vain käytellyt, monimutkaiselta vaikutti aluksi mutta hiton toimivalta. OS X on tällä hetkellä valintani ja varmaan pysyykin vähän aikaa :) | |
![]() 11.11.2005 13:27:22 (muokattu 11.11.2005 13:28:00) | |
Ostatko kitarasikin tilastojen mukaan? Idioottejen touhua, sanon ma. Kannattanee tutustua laitteisiin. En osta vaan kokeilen. Sitten sun mielestä 93 prosenttia ihmisistä on idiootteja. Mun mielestä ei ole! :) | |
![]() 11.11.2005 13:27:57 | |
Ahaa. Oon kyllä käynyt linuxkurssin mutta eihän siellä mitään tommosta kerrottu. Olisipa windowskin noin. Avoin rauta. Okei. Mutta mikähän mahtaa olla tänään prosenttiosuus kaikesta raudasta? Kyllä sitä yllättävän paljon on. Kunnon tilastoja on vaikea löytää, mutta tästä saa vähän esimakua äänikorttien maailmasta: http://www.alsa-project.org/alsa-doc/index.php?vendor=All#matrix No ei oo montaa. Mutta miksi olisi? Jos Linux olisi yhtä laajasti levinnyt kuin Win niin varmaan olisi enemmänkin. Mutta ne eivät kuitenkaan pystyisi tekemään niin paljoa vahinkoa. Linux toimii niin eri tavalla kuin windows... http://www.theregister.co.uk/2003/10/06/linux_vs_windows_viruses/ Sitten muutos pitäisi lähteä jo atk-alan kauppiaista. Niiden pitäisi yleisemmin ruveta kasaamaan konepaketteja joissa olisi oikeat komponentit. Koskahan näin tulee olemaan? Ei ikinä? Nyt jo myydään tietokoneita, joissa on linux valmiiksi asennettuna... Ei tosin kovin paljon. "Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other | |
![]() 11.11.2005 13:29:36 | |
Niin aika kovasti kyllä tarkoitin. Joo, Linuxia olen muutaman tunnin elämässäni vain käytellyt, monimutkaiselta vaikutti aluksi mutta hiton toimivalta. OS X on tällä hetkellä valintani ja varmaan pysyykin vähän aikaa :) Mä oon kanssa siirtymässä kotona OS X:ään. Oon testannut ja on kyllä pop. Ja siihen päälle Logic Pro 7... AAH! :) Onkos muuten OS X joku unixpohjainen vai ei??? Mulla ei oo tietoa! | |
![]() 11.11.2005 13:29:48 | |
Myönnän kyllä että on hiton vaikeaa vaihtaa turvallisesta Windowsista toiseen ympäristöön. Itse vaihdoin keväällä kun naapuri potkaisi ikivanhan PowerMacinsa pellolle. Siinä oli kuitenkin OS X ja ihastuin. Kesäduunirahoilla oli pakko sitten ostaa iBook. | |
![]() 11.11.2005 13:30:41 | |
Mä oon kanssa siirtymässä kotona OS X:ään. Oon testannut ja on kyllä pop. Ja siihen päälle Logic Pro 7... AAH! :) Onkos muuten OS X joku unixpohjainen vai ei??? Mulla ei oo tietoa! Vitsailetko? On se unixpohjainen. | |
![]() 11.11.2005 13:33:25 (muokattu 11.11.2005 13:33:51) | |
Vitsailetko? On se unixpohjainen. Mä oon WINDOWSMIES! :D Ollut aina mutta rupee kyllästyttämään tai oikeammin niin että OS joku audiokäytössä on parempi ja isoissa studioissa käytössä lähes aina. En mä tunne OS X:ää enkä vanhempia versioita mitenkään vielä. Oikeastaan! | |
![]() 11.11.2005 13:34:47 | |
Myönnän kyllä että on hiton vaikeaa vaihtaa turvallisesta Windowsista toiseen ympäristöön. Itse vaihdoin keväällä kun naapuri potkaisi ikivanhan PowerMacinsa pellolle. Siinä oli kuitenkin OS X ja ihastuin. Kesäduunirahoilla oli pakko sitten ostaa iBook. Niin mäkin luulen että on aluksi (muka) vaikeaa mutta aion sen kuitenkin tehdä. Toki XP-kannettava on aina mukana... | |
![]() 11.11.2005 13:34:51 | |
Mä oon WINDOWSMIES! :D Ollut aina mutta rupee kyllästyttämään tai oikeammin niin että OS joku audiokäytössä on parempi ja isoissa studioissa käytössä lähes aina. En mä tunne OS X:ää enkä vanhempia versioita mitenkään vielä. Oikeastaan! Suosittelen lämpimästi tutustumaan. Jos lähellä Helsinkiä asut niin Officeline ruoholahdenkadulla on varsin mukava kauppa. Hyvää palvelua. | |
![]() 11.11.2005 13:35:53 | |
Niin mäkin luulen että on aluksi (muka) vaikeaa mutta aion sen kuitenkin tehdä. Toki XP-kannettava on aina mukana... No, kun 10 minuuttia on käytellyt niin keksii miten ohjelmat suljetaan ja miten ohjelmia asennetaan. Toimii todella loogisesti ja manuaalisesti - jos jotain haluaa johonkin niin vetää sen sinne. Toimii kaikessa. | |
![]() 11.11.2005 13:37:28 | |
Suosittelen lämpimästi tutustumaan. Jos lähellä Helsinkiä asut niin Officeline ruoholahdenkadulla on varsin mukava kauppa. Hyvää palvelua. Lupaan tutustua ja heivata windowsin musakoneelta hevon jonnekin. Mutta Stratocasteria en vaihda! | |
![]() 11.11.2005 13:38:22 | |
Lupaan tutustua ja heivata windowsin musakoneelta hevon jonnekin. Mutta Stratocasteria en vaihda! Mun pitäis laittaa Stratocasteria kuntoon. Kaularaudasta loppuu säädöt kesken. Ammattilaiselle voisi kyllä ihan viedä. | |
![]() 11.11.2005 13:39:29 | |
Ai niin... tään topicin aihe oli että XP:n search on sekaisin... Mitähän sille kuuluu??? Hih! Mutta oli kiva väitellä. Kiitos! Keväällä PowerMaccikauppaan! | |
![]() 11.11.2005 13:41:21 | |
Ai niin... tään topicin aihe oli että XP:n search on sekaisin... Mitähän sille kuuluu??? Hih! Mutta oli kiva väitellä. Kiitos! Keväällä PowerMaccikauppaan! Jes. Tietokoneista väittely on parhaita huveja maailmassa. | |
![]() 11.11.2005 13:41:46 | |
Mun pitäis laittaa Stratocasteria kuntoon. Kaularaudasta loppuu säädöt kesken. Ammattilaiselle voisi kyllä ihan viedä. Pitää ottaa varmaan sitten otelauta irti. Mä en ainakaan ite uskaltaisi ruveta sellaiseen hommaan. Jos kaularaudassa olis Linux niin päivittäisit vain kernelin... :) No joo, vie Stratokulta ammattilaiselle! | |
![]() 11.11.2005 13:42:54 | |
Jes. Tietokoneista väittely on parhaita huveja maailmassa. Joo ja hauskaa kun kaikki (including me) on aina niin täysillä mukana. Mitä? Haukkui XP:tä?? Voi perrrr.... Kostan! :D | |
![]() 11.11.2005 13:48:44 | |
Kyllä sitä yllättävän paljon on. Kunnon tilastoja on vaikea löytää, mutta tästä saa vähän esimakua äänikorttien maailmasta: http://www.alsa-project.org/alsa-doc/index.php?vendor=All#matrix Ohhoh! Yllättävän hyvin siellä on valmistajia mukana mutta tietenkään ST-Audion DSP2000:sta ei näkynyt. Mulla on se, tietenkin. Mutta ne eivät kuitenkaan pystyisi tekemään niin paljoa vahinkoa. Linux toimii niin eri tavalla kuin windows... http://www.theregister.co.uk/2003/10/06/linux_vs_windows_viruses/ Jep! Nyt jo myydään tietokoneita, joissa on linux valmiiksi asennettuna... Ei tosin kovin paljon. Toivottavasti on enenemään päin! | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)