fenderisti 12.06.2007 21:14:46 | |
---|
Eikös siinä zoomissa ole USB josta voi pistää tietokoneeseen. |
Fuckbarbie 12.06.2007 22:13:52 | |
---|
Onko reaperissa midi importtaus mahollisuutta? En ainakaa löytänyt. Ja sitten että Kaverini käytää Logic Pro:ta windowssilla, kuinka? Välissä ei näyttäis olevan emuja tai muita. |
sleepingsun 12.06.2007 23:58:55 | |
---|
Eikös siinä zoomissa ole USB josta voi pistää tietokoneeseen. joo on siinä USB.. |
Tinppa 13.06.2007 01:01:39 | |
---|
Onko reaperissa midi importtaus mahollisuutta? En ainakaa löytänyt.Onpa toki. Ohjeet löytyy mm. reaperin pdf-manuaalista joka on ladattavissa täältä: http://www.reaper.fm/userguide/ReaperUserGuide1.86x.pdfSivu 62 ja kohta 3.21 Importing MIDI Files. Ja sitten että Kaverini käytää Logic Pro:ta windowssilla, kuinka? Välissä ei näyttäis olevan emuja tai muita.Logicia tehtiin taannoin myös windows-puolelle, mutta viimeisin versio oli muistaakseni 5.5, jonka jälkeen pc-tuki lopetettiin (about 5 vuotta takaperin). Tuon jälkeiset ohjelmaversiot on sitten ns. Mac only. Eli kaverilla ei ole ihan tuorein versio käytössä. |
Fuckbarbie 13.06.2007 17:48:56 | |
---|
Jeesh, sain importattua midi filun nyt reaperiin, mutta tempo tippui heti? Kuinka saan nostettua temmon taas normaaliksi? |
Tinppa 14.06.2007 00:18:43 | |
---|
Jeesh, sain importattua midi filun nyt reaperiin, mutta tempo tippui heti? Kuinka saan nostettua temmon taas normaaliksi? Täytyy tunnustaa että tuohon en ole itse perehtynyt, mutta reaperin foorumilta löytyy varmasti vastaus. Itellä on tuon midipuolen kanssa kikkailu erittäin minimaalista. |
julius82 15.06.2007 12:23:11 (muokattu 15.06.2007 12:23:53) | |
---|
No nyt olis hätä... Ostin E-MU XBoard 49:n, Elektroakustisen kitaran ja ZOOM A2.1u:n. Mukana tuli Cubase LE. Ongelma on siinä, että en (o?)saa mitään ääntä XBoardistani Cubasen kautta ulos... MIDI-touhu oikean controllerin kanssa on minulle ihan vierasta ja nyt kaipaisinkin apua ongelmaani. Olisiko jollakin valmiina "MIDI opas for DUMMIES" -tyyppinen ohje? Kiva ostaa kallis midikiippari ja sitten tajuta, että en osaa käyttää sitä :) Niin ja valitettavasti minulla on toistaiseksi käytössä ainoastaan integroitu äänikortti... Mutta emolevy on suht.uusi, että luulisi sen pystyvän edes tuottamaan MIDIÄ ulos... HELP! |
Kalmo 15.06.2007 14:16:42 | |
---|
En ole tutustunut mainitsemiisi vimpaimiin, mutta ne tuntevien on helpompi auttaa sinua, jos kerrot laitteistosi kokoonpanosta ja nykyisistä asetuksista. Ja kaikessa rauhassa ajan kanssa luet manuaalit niin, että homma alkaa valjeta. Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
julius82 15.06.2007 15:29:41 | |
---|
Laitteiston kokoonpano: AMD 64 3500+ 1GB RAM Asuksen emo (en muista tarkkaa mallia) INTEGROITU äänikortti (valitettavasti) Mukana tulleet manuaalit olen lukenut kyllä tarkasti, lisäksi googlettanut suht. paljon, mutta ei ole tuottanut tulosta. Eli siis jos jollakin on kokemuksia Cubasen LE:stä MIDI-käytössä, niin ottaisin mielelläni neuvoja vastaan. Kysehän on todennäköisesti ainoastaan jostakin asetuksista, mutta niitäkin on softassa miljoonia niiin ns. tietämättömän on TODELLA vaikea mennä sörkkimään niitä. ...tokihan olen sitäkin yrittänyt hieman... |
julius82 15.06.2007 18:25:32 | |
---|
NYT KÄRÄHTÄÄ KÄÄMIT!!! About 6h säätäny ja kääntänyt... ILMAN TULOSTA... Kun ongelma näyttää nyt olevan siinä, että Cubase LE, eikä mikään muukaan, saa ilmeisesti signaalia tolta kiipparilta. Eli se input level -bar ei liikahdakkaan... Kaikki ajurit yms on asennettu, päivitetty uusimpiin, volumeliuku ON auki, kaapelit on kiinni, soittimessa on virta jne... Control Panelissa näkyy kiippari OK ja kaikki pitäs toimia. Voiko vika nyt sitten olla siinä, että mulla on toi integroitu äänikortti? Vaikkakaan XBoardin manuaalissa EI mainita, että se olis PAKKO olla. Vai mitä ihmettä mä teen väärin??!! Nyt olis pikainen apu todella tarpeen! Pitäskö mun toimia jotenkin kiipparin mukana tulleen XBoard -kontroller softan kanssa? Siitä en kyllä saa mitään tolkkua, mitä sillä pitäis tehdä... |
grind 19.06.2007 10:24:47 | |
---|
Renoisen uusimmassa versiossa on viimeinkin sisäänrakennettu sampleri. Muutenkin erittäin toimiva tracker-softa. www.renoise.com |
vanaha kettu 22.06.2007 00:47:55 | |
---|
NYT KÄRÄHTÄÄ KÄÄMIT!!! About 6h säätäny ja kääntänyt... ILMAN TULOSTA... Kun ongelma näyttää nyt olevan siinä, että Cubase LE, eikä mikään muukaan, saa ilmeisesti signaalia tolta kiipparilta. Eli se input level -bar ei liikahdakkaan... Kaikki ajurit yms on asennettu, päivitetty uusimpiin, volumeliuku ON auki, kaapelit on kiinni, soittimessa on virta jne... Control Panelissa näkyy kiippari OK ja kaikki pitäs toimia. Voiko vika nyt sitten olla siinä, että mulla on toi integroitu äänikortti? Vaikkakaan XBoardin manuaalissa EI mainita, että se olis PAKKO olla. Vai mitä ihmettä mä teen väärin??!! Nyt olis pikainen apu todella tarpeen! Pitäskö mun toimia jotenkin kiipparin mukana tulleen XBoard -kontroller softan kanssa? Siitä en kyllä saa mitään tolkkua, mitä sillä pitäis tehdä... Kerroppas nyt ensin miten olet sen kiipparin liittänyt tietokoneeseen? Jos se on midillä liitettynä, ei siitä tulekaan mitään ääntä vaan voit ohjata kiipparillasi esim. softa instrumenttejä. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=7472 |
Renesquad 06.07.2007 23:31:02 | |
---|
Terve Tarvitsisin itselleni sellaisin orkesteri ohjelman klassisempaan tyylisuuntaan, (alkaa Fruity Loops:ista loppu paukut) jota pystyy käsittelemään hyvin ilman koskettimistoa. Onko esim Garritan Personal Orchestra sellainen? ainakin kuulostaa demojen perusteella hienolta, tai onko Halion Symphonic Orchestra käypänen? Siis tarvitsen todellakin sellaisen mihinkä ei tarvitse koskettimistoa, Reason tuntui liian kömpelölle näppäimistö/hiiri kombolle. Konetehot luulisi riittävän: Intel core duo 2.7 GHZ 3gigaa muistia. Kiitän vinkeistä etukäteen. |
hekajkl 08.07.2007 12:19:21 | |
---|
Notaatio ohjelman tarttisin. Sibeliusta erityisesti, mutta miten henmetissä mä löytäisin jonkun vanhemman version edullisesti ja laillisesti? Ku näyttää siltä, että markkinoilla on vaan ...tun kalliit uusimmat versiot ja sitten niiden kädettömille tehdyt supistetut kouluversiot. |
Fuckbarbie 11.07.2007 14:41:43 | |
---|
Reaper vs. Kristal vs. Cubase vs. Sonar vs. goat. Mielipiteet, kiitos. |
Strutsi 12.07.2007 17:06:17 (muokattu 12.07.2007 18:10:36) | |
---|
E:Ei mitään Drown in the deep mire, with past desires |
jormalintala 15.07.2007 13:05:58 | |
---|
Hei! Onko kenelläkään kokemusta Encoren asentamisesta XP käyttikseen. Tapahtuuko asennus moitteettomasti vai käykö kuten minulla, että ohjelma asennuksen lopussa ilmoittaa ettei löydä dynaamisesti linkitettävästä kirjastosta Kernel 32.dll tiedostoa?? |
kunkitarasoi 20.07.2007 16:02:02 (muokattu 20.07.2007 16:02:32) | |
---|
Moro, antakaa neuvoja. Sain kaverilta tommosen oZone m-audio laitteen. Sillä voi kuulemma tehdä musaa, ohjeita ei ole.. musaa osaan tehdä mutta laitteesta en tiedä paljoa mitään. Mikähän ILMAINEN ohjelma tohon ois paras ja voikohan tohon tökätä sähkiksen kiinni ja saada soitot talteen jne.. jos pähkinänkuoressa sais jonkun a.b.c. opastuksen teiltä ketkä tiedätte niin olisin tuhannen kiitollinen! ;) Thanks. |
Thebestone 01.08.2007 13:09:41 | |
---|
Mitkä noista ohjelmista soveltuu parhaiten semmosen jumputusmusiikin tekemiseen (siis jtn technoa, trancea jne.)? :| |
rijnswand2 01.08.2007 17:24:04 | |
---|
|