Aihe: Hyviä tarjouksia
1 2 3 4 584 85 86 87 88107 108 109 110 111
Danko
27.09.2022 20:09:14

Audio Assault:n SSL-kanavalohko A-551 esittelyhintaan $7.99 https://audioassault.mx/collections … ugins/products/aa-551-channel-strip
"Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta
A.O.K.
28.09.2022 17:21:30

Henri Henri Olavi: MBP 14" M1 lähtee Hulluilta Päiviltä hintaan 1899€.

Tyhjentävät varastojaan kun lokakuussa ilmeisesti tulee uusi MBP M2Pro/M2Max-prossulla. Ei siinä, kyllä tuollakin pärjää.
Well by seventy-six we'll be A.O.K.
Henri Henri Olavi
28.09.2022 18:33:13
A.O.K.: Tyhjentävät varastojaan kun lokakuussa ilmeisesti tulee uusi MBP M2Pro/M2Max-prossulla. Ei siinä, kyllä tuollakin pärjää.

Näinhän sitä on huhuttu. Tuolla pärjää paremmin kuin hyvin. Mä en saa mun 2018 MBP:ta kuormitettua prossujen osalta yli 50% vaikka olisi millaista muljutinta miljoona sessiossa.
Tärkeintä on kapina, ei päämäärä.
Henri Henri Olavi
29.09.2022 18:08:26
Spitfireltä saa nyt 50% pois hinnasta kun käyttää koodia YOUTUBE50. Voimassa tänään ja huomenna. Itse rakastan Spitfiren instrumentteja.
Huomautan kuitenkin että minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. -velipesonen
Danko
29.09.2022 18:21:40

otamatone: Plugin Alliancella alennukset mutta nyt kympin lisäalennus tällä koodilla :

MEGA-10-OFF

Nämä koodit on ilmeisesti 24h voimassa, tällä hetkellä lähtee $20 koodilla BOOM-20-OFF
"Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta
otamatone
30.09.2022 11:48:54
Jep ! Uusin koodi huomiseen aamuun asti:

MEGA-25-OFF2

Voucher #4: $25 off / 24 hours

Use code MEGA-25-OFF2 to save $25 extra today!

- Code is valid for one (1) order per user
- $39 minimum spend
tavasti
30.09.2022 14:04:48 (muokattu 30.09.2022 14:05:06)
Danko: Nämä koodit on ilmeisesti 24h voimassa, tällä hetkellä lähtee $20 koodilla BOOM-20-OFF
Hitto, kun sain valikoitua että minkä ottais, niin ei koodi enää toiminut.
Harraste musabusiness: https://chordpak.com/
Henri Henri Olavi
30.09.2022 14:41:16
tavasti: Hitto, kun sain valikoitua että minkä ottais, niin ei koodi enää toiminut.

Sua lykästi, koska uusin koodi on -25%.
Huomautan kuitenkin että minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. -velipesonen
tavasti
30.09.2022 15:24:53
Henri Henri Olavi: Sua lykästi, koska uusin koodi on -25%.
Noh, mutta tossa on toi minimiostomäärä, niin en mä :-)
Mikael
01.10.2022 11:07:55

Henri Henri Olavi: Sua lykästi, koska uusin koodi on -25%.

Äh... myöhästyin. Onks joku mesta mistä noi voimassa olevat koodit voi nähdä?
Fuzz is Clean!
Danko
01.10.2022 11:36:55

Mikael: Äh... myöhästyin. Onks joku mesta mistä noi voimassa olevat koodit voi nähdä?

PA:n postituslista tai esim. https://www.facebook.com/groups/plugindeals/

Yesterday's voucher has now expired and is no longer valid!

Use code BOOM-20-OFF-29 to save $20 extra today!

- Code is valid for one (1) order per user
- $29 minimum spend (net)
Mikael
01.10.2022 12:06:03

Kiitos Danko :D
Fuzz is Clean!
otamatone
01.10.2022 19:05:19
Pitäisikö perustaa uusi keskustelu vapaammalle juttelulle näistä hyvistä tarjouksista ? io-techissäkin on erikseen tarjousten ilmoittamisketju sekä lörpöttely. Mun tekee mieli kysyä Mikaelilta mitä se valitsi hankkia tuolta :D Enkä jaksa laittaa yksityisviestiä.
Henri Henri Olavi
01.10.2022 19:47:29
Minusta tässä voi lörpötellä oikein hyvin. Onko joku toista mieltä?
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia. -Seksihullut
rintapek
01.10.2022 19:59:11

Henri Henri Olavi: Minusta tässä voi lörpötellä oikein hyvin. Onko joku toista mieltä?

eiks se o musanetin säännöissäkin sanottu, et listaaminen ei o keskustelua.

- "Plugari X -40%"

- "Plugari Y vain tänään 12,50,-"

Mistä kukaan vois tommoisista päätellä onko ne hyviä tarjouksia jos ei o yhtään "lörpöttelyä" siitä mikä tekee tarjouksesta hyvän?
Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä. Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita.
Mikael
01.10.2022 20:10:05 (muokattu 01.10.2022 20:14:36)

Mua ei ainakaan lörpöttly haittaa. Täähän on keskustelupalsta :D

Ostin sen Amek 9099 -tiskimallinnoksen. En tiiä kyllä onko mulla noille ihan hirveesti todellista käyttöä, mut jotenkin niissä on kiva fiilis ja tarjouksista noita on nyt saanut aika edullisesti. Oon kyllä jo aika vieraantunut oikeista miksaustiskeistä miksatessa, mut ehkä sitä pitäis jossian välissä koittaa miksata joku biisi ihan vaan tollasella mallinnoksella ja muutamalla reverbillä. Enempi noista on nyt tullut käytettyä silleen jotain yksittäistä ominaisuutta siellä täällä.

Ens kuussa pääsee tosin kyllä pitkästä aikaa puuhastelemaan äänityksiä oikealla isolla Amekilla (ei tosin 9098i:llä, vaan 56ch Galileolla, jossa on Neven etuset) :D
Fuzz is Clean!
otamatone
01.10.2022 20:49:58
Ok, kiitoksia fiilistelyistä :) Joo, ei muakaan haittaa siis lörpöttely tässä. Lähinnä hiljaista galluppia tein, että onko tämä ketju sellainen, että kun näkee ulkopuolelta että jotain uutta sisältöä tullut ja tulee katsomaan ja sitten ei olekaan uutta tarjousta vaan jutustelua, niin alkaako sellainen kiristämään hermoja jossain suunnalla että "turhaan tulin, paskat koko ketjusta".

Ite hommasin tällä viikolla kanssa ton Amekin, mutta pitkään harkintaa tehdessä ei ollut oikein missään vaiheessa tunnetta, että tulisi varmaankaan käytettyä sitä mitenkään kokonaisvaltaisesti. EQ siinä pitäisi olla kai käppyröiltään 100 % sama kuin bx_2098 EQ, paitsi ilman m/s.

Pitkään jannasin tuota että ryhtyisikö tuohon vai.... emmä viitti.... pitäiskö... emmä... no ehkä sittenkin. Nyt ton sai järjelliseen hintaan niin kyllä siitä sen edestä riittävästi viihdettä löytyy.

Videoita joissa jotain ihan perusteltuakin kritiikkiä joka tuki vastaan hangoittelua:

Dan Worrall
Why Doesn't It Null? bx_console Amek 9099
https://www.youtube.com/watch?v=Hpm-7GzoKOE

Paul Third
BX_CONSOLE AMEK 9099 (Plugin Alliance) vs ACUSTICA AUDIO AMETHYST 4 || AMEK console plugin shootout
https://www.youtube.com/watch?v=BoIboZsBiRk
Mikael
01.10.2022 21:36:09

Pitääpä katella videot. Ton stereokuvan laajennus / alakerran monotus on tässä tosi mielenkiintoinen feature. Tulispa noilta vielä se Amekin räkkimallinen 9098 Dual Compressor. Siitä on jotenkin tosi hyvät muistot.
Fuzz is Clean!
tavasti
01.10.2022 23:20:34
otamatone: Pitäisikö perustaa uusi keskustelu vapaammalle juttelulle näistä hyvistä tarjouksista ? io-techissäkin on erikseen tarjousten ilmoittamisketju sekä lörpöttely. Mun tekee mieli kysyä Mikaelilta mitä se valitsi hankkia tuolta :D Enkä jaksa laittaa yksityisviestiä.

Tää on niin hiljainen, että kyllä tänne lörpöttelykin mahtuu oikein hyvin. Yksi hyvä kysymys on tietty, että kun puhutaan hyvistä tarjouksista, niin mites ilmaiset softat (siis ne jotka on jatkuvasti ilmaisia), onkos meillä joku keskustelu niille?
Henri Henri Olavi
02.10.2022 09:48:33 (muokattu 02.10.2022 09:48:47)
tavasti: mites ilmaiset softat (siis ne jotka on jatkuvasti ilmaisia), onkos meillä joku keskustelu niille?

Ilmaisia musasoftia on niin vähän, että eiköhän ne mene tämän alle hienosti. Ilmaisia plugareita on toki roppakaupalla, mutta näkisin niidenkin sopivan tänne. Tarjontaa on niin paljon sillä alueella ja suurin osa ei ole mitenkään häävejä, joten on mielestäni ihan kiva jos joku jaksaa kokemuksiaan sellaisista tänne avata.
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia. -Seksihullut
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)