Aihe: Ez Drummer - käyttäjiä - kokemuksia.. ?
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12 13 14 15
Samu007
25.09.2008 21:29:26
Niin ja miten se onnistuu :)
StoRBa
25.09.2008 22:19:32

Joo, jos mulla olisi sähkörummut (kohta varmaan onkin) ja hankkisin midi -- usb - piuhan, niin millä ohjelmalla saan vaihdettua padien ääniä, ja soittamaan tietty, ja vaikka vähän nauhoittamaankin? :)

Midi-interface koneeseen ja vaikkapa tuo EZdrummer + jokin sekvensseriohjelma (Cubase, Reason, Pro Tools tms.), jos nauhottaa siis meinaa, niin johan pelittää.
Kuuntele kun soitan!
Witch_King
25.09.2008 22:25:32 (muokattu 25.09.2008 22:26:02)

Tässä tuoreinta heavymedal naputtelua Superior 2.0 saundeilla ja sähkörummuilla soitettuna osoitteessa www.mikseri.net/avathar (2 ekaa biisiä). Onhan tuo 2.0 pirun hyvän kuuloinen mutta imo siinä on aivan helvetisti liikaa säätövaraa, unohtuu turhan helposti säätämään vaan Superioria katkeraan loppuun asti.
Samu007
26.09.2008 07:10:02
Midi-interface koneeseen ja vaikkapa tuo EZdrummer + jokin sekvensseriohjelma (Cubase, Reason, Pro Tools tms.), jos nauhottaa siis meinaa, niin johan pelittää.

Joo, mutta ei siis tarvitse pakosti tuota sekvensseriohjelmaa? Siis jos haluaa soittaa? Ja sekö onnistuu vaan niin, kun noita videoita olen kattonut, että vaihtaa vaan saudit ja soittaa mitä mieleen tulee?
Torniojaws
26.09.2008 08:35:27

EzDrummer ei ole standalone-softa, joten tarvitset sekvensserin.
Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 11,99 euroa. FLACina 3,99 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla.
StoRBa
26.09.2008 11:29:06

En muistanut oliko Ezssä myös standalone mahdollisuus, kun itse olen käyttäny vain sekvensserisoftan kanssa.
Kuuntele kun soitan!
Torniojaws
26.09.2008 11:34:58

En muistanut oliko Ezssä myös standalone mahdollisuus, kun itse olen käyttäny vain sekvensserisoftan kanssa.

Ei ole ainakaan perus-Ezdrummerissa (Free Playeristä tjsp en tiedä).
Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 11,99 euroa. FLACina 3,99 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla.
Samu007
26.09.2008 12:43:53
Joo, eli ezillä ja pro toolssilla mennään.. :)

Onko sähkörumpuja varten tuo superior 2.0 parempi kuin EZ
Witch_King
26.09.2008 13:31:16

Joo, eli ezillä ja pro toolssilla mennään.. :)

Onko sähkörumpuja varten tuo superior 2.0 parempi kuin EZ

Kyllä sillä imo on helpompi värkkäillä sähkörumpujen kanssa lähinnä siksi että nuotteja ja eri rumpujen velocity arvoja voi muuttaa suoraan plugarista, ei tarvitse kikkailla midimappien ja muiden kanssa. Lisäksi kuten aiemmin mainitsin, säätövaraa on melkolailla loputtomiin joten ainakin oman kokemuksen perusteella pelaa sähkörumpujen kanssa paremmin kuin EZ.
Klezberg
06.10.2008 20:04:20

Otinpas pitkän tauon jälkeen Ezdrummerin käyttöön, ja tuopa herjasi ettei sitä ole auktorisoitu koneeseeni. Kone on sama kuin ennenkin eikä sille ole tehty muuta kuin laitettu yksi kiintolevy lisää. Saipahan tuon auktorisoitua uudelleen, mutta kun noita kertoja on vain neljä kaikkiaan. Laitoin supporttiin valitusta.
kai tää on joku nettiriippuvuus, kun on tää internetti ja sitten toi klarinetti ja ne vie kaiken ajan
mikkojen
07.10.2008 20:50:33
Itse en ole vielä Ezdrummerissa tuohon törmännyt mutta muissa vst-jutuissa kylläkin. Riitti kun ajoin defragin kovalevylle niin lähestulkoon kaikki piti auktorisoida uudelleen.
carpe diem - memento mori
drlecter
20.10.2008 20:39:00

Tässä kun on nyt tottunut tähän S2.0:n niin kylläpä EzD DFH kuulostaa kelvottomalta tuotteelta.
tender.insanity
21.10.2008 09:29:37 (muokattu 21.10.2008 09:32:18)

Tällainen: http://www.hermannseib.com/english/savihost.htm

Itse en ole koittanut, mutta väittävät kovasti sen toimivan. Eli kaikki VSTi:t saa tuolla standaloneksi.

EDIT: Kokeilen tässä just Ezdrummerilla ja johan toimii.
Klezberg
21.10.2008 09:52:50

Otinpas pitkän tauon jälkeen Ezdrummerin käyttöön, ja tuopa herjasi ettei sitä ole auktorisoitu koneeseeni. Kone on sama kuin ennenkin eikä sille ole tehty muuta kuin laitettu yksi kiintolevy lisää. Saipahan tuon auktorisoitua uudelleen, mutta kun noita kertoja on vain neljä kaikkiaan. Laitoin supporttiin valitusta.

Eipä ole support vastannut. Täytynee laittaa uudestaan pyyntöä sinne. Tästä tulee taas sellainen olo että kertakäyttöohjelma; onhan noita auktorisointikertoja vielä jäljellä mutta eivät ne loputtomiin kestä jos ne itsestään raukeavat.
kai tää on joku nettiriippuvuus, kun on tää internetti ja sitten toi klarinetti ja ne vie kaiken ajan
karkki
21.10.2008 21:43:35

Eipä ole support vastannut. Täytynee laittaa uudestaan pyyntöä sinne. Tästä tulee taas sellainen olo että kertakäyttöohjelma; onhan noita auktorisointikertoja vielä jäljellä mutta eivät ne loputtomiin kestä jos ne itsestään raukeavat.

Sillä supportilla ei tunnu muutenkaan olevan tapana tuhlata aikaansa asiakkaiden kyselyihin vastaamiseen. En saanut jokin aika sitten päivitystä asentumaan millään, aina tuli virheilmoituksia. Laitoin supportiin mailia, mutta vastatusta en saanut ikinä. Pari viikkoa tämän jälkeen kokeilin uudelleen päivitystä, ja jo toimi. En sitten tiedä olivatko auringonpilkut suotuisammassa asennossa vai oliko jotain tehty Toontrackin päässä.
JPQ
21.10.2008 22:14:31

Hyvä tietää firman asenteesta.
Kalmo
22.10.2008 08:32:28
Tällainen: http://www.hermannseib.com/english/savihost.htm

Itse en ole koittanut, mutta väittävät kovasti sen toimivan. Eli kaikki VSTi:t saa tuolla standaloneksi.

EDIT: Kokeilen tässä just Ezdrummerilla ja johan toimii.

Tämä Savihost on VST-isäntä. Eli tekee VST:lle saman minkä sekvensseri olematta sekvensseri. Ei muuta standaloneksi, sillä VST toimii vain tämän ohjelman sisällä.
Näitä on muitakin. Luullakseni ihan päteviä. Sitä en tiedä, kuinka kranttuja ne ovat
VST2- ja VST3 -versioiden suhteen.
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
tender.insanity
22.10.2008 09:16:25
Tämä Savihost on VST-isäntä. Eli tekee VST:lle saman minkä sekvensseri olematta sekvensseri. Ei muuta standaloneksi, sillä VST toimii vain tämän ohjelman sisällä.

Nus nus nyt.. Kaikki varmaan tajusivat pointin. Pääasia että toimii ilman sekkaria, kuten haluttiinkin.
Tinppa
23.10.2008 09:34:27
Näitä on muitakin.
Tähän täytyy lisätä Toontrack solo, joka on tarkoitettu juuri ez-drummerin ja superiorin kanssa käytettäväksi. Toimii siis pelkkänä isäntäohjelmana noille. Ladattavissa ilmaiseksi täältä:
http://www.toontrack.com/toontrack_solo.asp
Lenoldinho
23.10.2008 17:17:38

Tähän täytyy lisätä Toontrack solo, joka on tarkoitettu juuri ez-drummerin ja superiorin kanssa käytettäväksi. Toimii siis pelkkänä isäntäohjelmana noille. Ladattavissa ilmaiseksi täältä:
http://www.toontrack.com/toontrack_solo.asp

Ja tämä helpottaa myös yhteistyötä sähkörumpujen ja ezdrummerin välillä.
http://www.mikseri.net/lenno
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)