Aihe: Cubase SX ongelma
1 2 3 4 5 6 7
Anonyymi muusikko
21.02.2004 17:53:03
Eli tarkoitat että rikos on oikeutetumpi, jos se on helpompi toteuttaa? Eli jos kioskinpitäjä on takahuoneessa, niin karkkia saa varastaa?

en tarkoita. vaan tarkoitan taas kymmenennen kerran sitä että auton ja softan monistusprosessia ei voi oikein verrata. nyt en puuttunut oikeus tai vääryyskysymykseen millään muotoa. käsitättekö te ihan nyt tahallaan väärin..
mullon techi ja jakson ja fleeseruutupaita, ax1500g ja baikernahkatakki. mullon wahia ja spedua ja landola ja kaikki. mikä silti puuttuu ja mistähän sen saisi?
kivi
21.02.2004 18:16:50
vaan tarkoitan taas kymmenennen kerran sitä että auton ja softan monistusprosessia ei voi oikein verrata.

Komponentit on ihan oikeasti yleensä aika halpoja. Kallista on se, että keksii miten ne kytkee.

Ei jonkun FuzzFacen tai Distortion+:n tekeminen tuu kauhean monta euroa maksamaan. Niissä maksaa se, että on keksitty, miten nuo osat yhteensä muodostavat legendaarisen soundin. Omaan käyttöösi voit juotella saman laitteen halvalla, kun tiedät miten se tehdään.

Aivan samalla tavalla sä voit itse keksiä ja kirjoittaa omaan käyttöösi SX:n koodin, kun tiedät miten se tehdään. Mutta älä käytä valmista ohjelmaa aihiona.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Anonyymi muusikko
21.02.2004 18:44:56
Aivan samalla tavalla sä voit itse keksiä ja kirjoittaa omaan käyttöösi SX:n koodin, kun tiedät miten se tehdään. Mutta älä käytä valmista ohjelmaa aihio

no jooh, tuolla jo aikaisemmin sanoin että ei paljon minun yhteyksillä isoja ohjelmia imutella.
mullon techi ja jakson ja fleeseruutupaita, ax1500g ja baikernahkatakki. mullon wahia ja spedua ja landola ja kaikki. mikä silti puuttuu ja mistähän sen saisi?
Notefix
21.02.2004 21:17:03

Esim. just digikameran halpenemista voi odottaa, kunnes pikkurahalla saa kolmekennoisen videokameran, mutta siinä jää välissä kaikki kuvat siihen asti ottamatta. Onko mukava säästää, kun on tyhjät muistoalbumit?

No, tossa digikamerassa ja muussa hardiksessa on kyse siitä, että niitä ei saa warena. Jos saisi, niin kyllä nekin varastettaisiin niinkuin softakin. Tilaisuus näkyy tekevän varkaan.

Ja joskus tuntuu että mikään ei ole tarpeeksi halpaa. Joskus aikoinaan kaikki äänityskamat olivat moninkertaisesti kalliimpia kuin nykyään, ja kömpelömpiä. Tehtiinkö silloin huonompaa musaa? Tarvitseeko nykyäjan muusikko ne parhaimmat ja kalliimmat ohjelmat tehdäkseen musaa, KOSKA noista ohjelmista löytyy ne kevyemmälle kukkarolle sopivat ohjelmat.
My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä"
waxivore
21.02.2004 21:41:17
No, tossa digikamerassa ja muussa hardiksessa on kyse siitä, että niitä ei saa warena. Jos saisi, niin kyllä nekin varastettaisiin niinkuin softakin. Tilaisuus näkyy tekevän varkaan.

Ja joskus tuntuu että mikään ei ole tarpeeksi halpaa. Joskus aikoinaan kaikki äänityskamat olivat moninkertaisesti kalliimpia kuin nykyään, ja kömpelömpiä. Tehtiinkö silloin huonompaa musaa? Tarvitseeko nykyäjan muusikko ne parhaimmat ja kalliimmat ohjelmat tehdäkseen musaa, KOSKA noista ohjelmista löytyy ne kevyemmälle kukkarolle sopivat ohjelmat.

Näinpä näin. Tunnen tyyppejä, jotka on Diamond Bundella pilanneet monet miksauksensa. Tunnen tyyppejä, jotka ei koskaan saa mitään tehtyä, koska jostain plugarista on tullut "parempisoundinen versio" ja kolme "masterointisoftaa" etc. Musiikkia ei synny, ja syntynytkin musiikki kuulostaa monesti.. hmm.. suoraan sanottuna aika kakalta.
Älä mene sieltä missä aita on matalin - Mene sieltä missä aitaa ei ole
MattiAuer
22.02.2004 12:30:56 (muokattu 22.02.2004 12:33:05)

No, tossa digikamerassa ja muussa hardiksessa on kyse siitä, että niitä ei saa warena.

Nii-in.

EDIT:

Tarvitseeko nykyäjan muusikko ne parhaimmat ja kalliimmat ohjelmat tehdäkseen musaa, KOSKA noista ohjelmista löytyy ne kevyemmälle kukkarolle sopivat ohjelmat.

Täh? Siis ohjelmista löytyy kukkarolle sopivat versiot, vai mitä tarkoitat?
Rarely is the question asked: "Is our children learning?"
Fortune
22.02.2004 12:36:47

Täh? Siis ohjelmista löytyy kukkarolle sopivat versiot, vai mitä tarkoitat?

Vanhempaa saa halvalla, lähes puoli-ilmaiseksi ja ne riittäisivät 99,9 % käyttäjistä mainiosti sen uusimman softan ja raudan sijaan.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
MattiAuer
22.02.2004 12:41:02

Varmasti näin. Sitähän minä vaan, että tätäkö Notefix tarkoitti. Ja luulenpa, että nimenomaan tätä.
Rarely is the question asked: "Is our children learning?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)