Reilusti ylihinnoiteltu paketti, kuten valmiit merkkikoneet yleensäkin. Tässä nyt "viat" jotka tulivat äkkiseltään mieleen: -2 X 256MB DDR -muistia --> ennemmin 2x 512Mt palikat -ATI X600PRO 256MB, TVO - PCIE näytönohjain --> tällä ei paljoa pelailla ja tuolla 256Mt muistilla ei tee mitään tuon tason kortissa -Takuu: 12 kk --> Kun kokoaa itse, on osissakin paremmat takuut. Esimerkiksi Seagaten kovalevyissä on viiden vuoden takuu. -Monista osista ei kerrota mitään, joten olettaisin esimerkiksi kotelon ja virtalähteen olevan halvemmasta päästä. Eli toisinsanoen: Älä osta. Tuohon hintaluokkaan saa itse kokoamalla paljon paremman, laadukkaamman ja kestävämmän koneen. |
Eli toisinsanoen: Älä osta. Tuohon hintaluokkaan saa itse kokoamalla paljon paremman, laadukkaamman ja kestävämmän koneen. Ja jos ei osaa itse koota, se liikkeen setä (täti??) kyllä kokoaa sen puolestasi, tietenkin pientä lisämaksua vastaan. Jos omaat jonkun kaverin, joka osaa koota koneen, tietysti vielä parempi. Joku täältä muusikoiden.netistä voisi myös ehkä koota sen halvemmalla kuin liikkeessä. Enpä usko, että täällä kellään liikaa rahaa on... Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia! |