Aihe: miten käytetään mikro tonicia?
1
temew
05.06.2005 17:13:29
Latasin tommosen mikro tonic-rumpukoneen ja asensin sen oletusasetuksilla n-track studion vst pluggaripaikkaan mutta se ei lähtenyt toimimaan. Osaisiko joku kertoa miten kyseinen ohjelma saadaan toimimaan
krushing
06.06.2005 12:23:34

Samalla tavalla se toimii kuin mikä tahansa muukin VST-instrumentti, pl. se sisäänrakennettu sekvensseri ei muistaakseni skulaa jos host-ohjelma (eli tässä tapauksessa N-Track) ei osaa tempodataa plugareille...tai jotain. Sitä pystynee silti sekvenssoimana ulkoisella MIDI-raidalla, vaikkei sen oma sekkari toimiskaan. N-Trackista en tiedä yhtään mitään tosin.
Jale
07.06.2005 18:45:08
Olen pari kertaa ohi mennen räplännyt kyseistä softaa. Aika hyvä! Kun siinä on vielä soiton "huojuntasäädin"! Tosin en osaa sinua neuvoa asiassa, mitä kysyit...sorry. Mutta yritä saada toimimaan. On se metka.

Tosin jos ohjelmasi on ns."ilmaisversio", niin kuulemma exportatessa se ei toimi oikein vaan seassa on robotti äänellä ilmaistu softan osto kehotus!
"Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!"
krushing
08.06.2005 10:22:19 (muokattu 08.06.2005 10:22:30)

Kannattanee koittaa myös E-Phonicin Drumatic 3- & ja VE-rumpusynia. Ilmaisia ja pirun hyviä jos tuommoinen 808/909-osasto kiinnostaa.

http://www.e-phonic.com/vstplugins/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)