Aihe: Miksereistä
1
Anonymous-jazz
22.04.2005 18:24:18 (muokattu 22.04.2005 18:25:26)

Kysyisimpä tässä nyt että jos tekee itse musaa kalustonaan syntikka, sähköpiano + muut softasynavermeet. Niin kai nyt jollain Behringerin 16 tai 24-kanavaisella tulee toimeen ja onko läppäri oltava jos tehdään äänityksiä.

Tähän mennessä olen tullut vielä hyvin toimeen M-Audion Audiophilen 2946:lla.

Budjettikaan ei anna yhtään periksi että ne yli 400 erkin mikserit on ihan toiveajattelua vielä.

Ja eikös tämä mikserin laatu/kesto tule esiin vasta silloin kun mikseriä käytetään livenä.
Teemujazz
Risk
22.04.2005 18:37:34
onko läppäri oltava jos tehdään äänityksiä.

Ei todellakaan... Pöytäkoneissa on tyypillisesti parempi suorituskyky.

Audiophile 2496, oletan? Äänenlaadullisestihan tuo varmastikin riittää, mutta jos haluat enemmän raitoja sisään kerralla niin tarvitset uuden kortin. Esim. Delta 1010.

Ja eikös tämä mikserin laatu/kesto tule esiin vasta silloin kun mikseriä käytetään livenä.

Kyllähän huonolaatuinen mikseri on huonolaatuinen myös kotikäytössä, sen huomaa äänenlaadun lisäksi esim. siinä vaiheessa kun liukusäätimet alkaa jäämään käsiin. ;)
lion
23.04.2005 14:40:35
Kysyisimpä tässä nyt että jos tekee itse musaa kalustonaan syntikka, sähköpiano + muut softasynavermeet. Niin kai nyt jollain Behringerin 16 tai 24-kanavaisella tulee toimeen ja onko läppäri oltava jos tehdään äänityksiä.

Budjettikaan ei anna yhtään periksi että ne yli 400 erkin mikserit on ihan toiveajattelua vielä.

Et sä mun mielestä tarvii mikseriä ollenkaan. Mitä ajattelin sen läpi nauhoittaa? On ehkä parempi hommata useampi kanavainen kortti tai sitten joku äänikortti missä on adat väylä ja hommata sille kaveriksi jokin ada muunnin, kuten behkun ada8000. Se on kuitenki nykypäivää, että vedetään monella kanavalla suoraan koneelle, eikä mikserin läpi stereomiksaukseksi suoraan, jolloin editointimahdollisuudet tipahtavat todella hurjasti.

- Li'oN
Olen Hovari. Simo. Systeemi tappaa yksilön - Jumalaa ei ole - Nahkahousuissa voi vihdoin tuntea olevansa alaston.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)