Elikkäs pitäs tuo mainosti palvellut M-Audion peruskortti vaihtaa,lähinnä sisäänmenoja kaipailisin lisää. Ongelma on lähinnä tuo mun äänityssetuppi,eli mulla on pikkumikseri,mihin menee kitara,basso,kiipparit,laulu ja monitorointia hoitaa vanha viritinvahvistin jossa on monipuoliset liitännät,saa ulkopuolisia vermeitä kii vinyylisoittimesta alkaen. Lähinnä tuon mikserin haluaisin pois välistä,vaikka se kätevä onkin ja toimii laulussa etusena..mutta kun mä käytän sitä keikallakin ja joutuu aina purkaan koko setin;-/ Oisko nyt vaihtoehtona vaikkapa tuo M-Audion 1010,merkissä ajattelin pysyä,siihen sais kaikki kytkettyä kerralla,vaan pitäskö hommata joku etunen laululle/kitaralle,kitarat soitan Podilla,toimii ihan ok.. Aiheesta löytyy toki paljon juttua,mutta mulla on vähän "spesiaali"tuo tilanne..yx vaihtoehto ois sitten joku digitaalimikseri+tuo laajempi kortti,vaan ovat niin kalliita;-) Kiteytys loppuun:kitara,basso,kiipparit ja 2 mikkiä(laulu,akustinen kitara)pitäs saaha kytkettyä niin ettei sitä piuhashöytä ois koko ajan,kolme erillistä sisäänmenoo vähintään tarvisin,eli esmes soitan kiipparit/vasuribasson/demolaulun yhtaikaa ei raidoille.. Loppukaneettina:onnistuuko tää paletti ja kuinka hyvin ilman mikseriä?? EDIT softana on Logic Platinium 5.5.1 eli softasynat toimii ja midit toimii sitten Trinitylla:-) humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |