Aihe: Kone menee jumiin kun painan recordia!
1
herra47
11.02.2005 15:51:28
Mikäköhän on kun vanhassa koneessa toimi ja kavereilla toimii ja nyt on uus mylly eikä pelaa. Kerran oon saanu toimimaan mutta seuraavana päivänä ei enää toiminu. Kone menee totaaliseen lukkoon kun painaa rec nappia. Käyttis XP ja ohjelma samplitude 5.jotain.

Oon kokeillu uudelleen asennusta ja ajureitten päivittämistä mut ei.

Jos jotain vinkkeja niin iso kiitos ja maahan asti kumarrus.
CryptoFib
11.02.2005 17:14:26
Asioajurit on yks mikä kannattaa tsekata.
www.asio4all.com
Toisekseen, tuo kuulostaa erittäin perinteikkäältä " mitkä helv audioasetukset " -ongelmalta. katto kaikki softan asetukset läpi. ja Ensimmäisekseen mieti vielä softan valintaa.. ;)
herra47
12.02.2005 10:57:58
Kokeilin tota ajuruhommaa mut ei toimi.
Mitä asetuksia pitäis tsekata kun en hirveesti naistä tietsikkajutuista tiedä.
pete78
13.02.2005 11:34:11 (muokattu 13.02.2005 11:35:17)
Voi olla mopnenlaista ongelmaa....mulle tulis ekana mieleen nämä

1.ohjelma ei ole XP yhteensopiva

2.muistia on liian vähän koneessa, olisis hyvä olla yli 512M, mulla on 256 ja katkoo kyllä aika pahasti välillä

3.tee laitteistotestaus:ohjauspaneeli->äänet ja äänilaitteet->säädöt->laitteiston testaus

4.selvitä tarviaako ohjelma ASIO tuen ja jos tarviaa antaako äänikorttisi sen, monesti ohjelmat kyllä tekee ensikertaa käynnistettäessä itse testin ja jos ei läpäise niin ei myöskään käynnisty.

5.loput jääkin sitten ehkäpä sinne itse ohjelman asetuksiin.

tässä olisi ohjelma jolla voit seurata muistinkäyttöä, paljonko milläkin hetkellä vie tai on jäljellä, samoin prosessorin ja paljon muuta http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/CS-Fire-Monitor.shtml

klikkaa alapalkkiin sinne kellojen ja muiden viereen ilmestyvää kuvaketta oikeella napilla ja valitse show all mini monitors niin ne ilmestyy pieinä näytölle....voivat olla kokoajan päällä...olettaen tietysti että olet jo asentanut tuon ohjelman ;)
herra47
16.02.2005 15:57:26
No nyt toimii, ei ollu kun yks ruksi väärässä paikassa... pienestä se on kiinni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)