U.Honey 24.04.2004 23:38:22 | |
---|
My name is Baron, U.Honey Baron. |
Skinwalker 25.04.2004 01:23:29 | |
---|
Eipä ole noista kokemusta. Kuvittelisin että ovat vähintään toimivaa ok-tasoa. Ennen kuin pistät kuitenkaan visaa vinkumaan, niin osoitteesta www.nskit.com löytyy pro-tasoinen ilmainen kitti. 200 megaa rumpusampleja monessa layerissä. Julkaisevat tuon myöhemmin vielä laajempana ja lisäherkuilla myös kaupallisena versiona. Jos 200 megaa on liikaa käytettävään muistiin nähden, niin samplelajästä on melko helppo koostaa oma pienempi kitti. Tuossa on nimenomaan ideana se, että äänitys on tehty mahdollisimman neutraaliksi joten tuo taipuu jatsista heviin. Suosittelen ainakin kokeilemaan, sillä tuo pesee varmasti monet satojen döllareiden kaupalliset kitit. Big man, pig man, ha ha, charade you are |
U.Honey 26.04.2004 04:54:06 | |
---|
Mä olen kokeillut tota ns-kittiä mutta en oikein ihastunut. Ehkä vika on korvissani?! My name is Baron, U.Honey Baron. |
assassin 26.04.2004 12:37:40 | |
---|
Mä olen kokeillut tota ns-kittiä mutta en oikein ihastunut. Ehkä vika on korvissani?! Luultavasti, itsekään en ole koskaan lämminny ns-kitin soundille. I don't have an attitude problem. You have a perception problem. |
Skinwalker 26.04.2004 20:02:41 | |
---|
Enpä tiedä. Ehkä itselläni on korvissa vikaa? Itseäni miellyttää kovasti tuon nimenomainen neutraali soundi. Siitä on helppo viilata ja miksailla sitä omaa soundimieltymystään esille kun ei ole kukaan rähmäkäpälä ruuvaillut etukäteen sieltä niitä omia lempisoundejaan esiin. Tuolla uudella versiolla on naurettavan helppoa väsäillä hienoja virvelijuttuja. Big man, pig man, ha ha, charade you are |
jiipeep 08.05.2004 21:37:16 | |
---|
|