Aihe: Hyvä rumpukone ohjelma pc:lle??
1
Generic L
20.01.2004 20:12:28
Eli tietääkö kukaan hyviä rumpukone ohjelmia pc:lle omien nauhotusten tekemiseen?? Tähän mennessä olen käyttänyt Fruity Loops 3.4:sta mutta se soundi ei oo täysin tyydyttävä.. Oon kuullu että on jotain ihmeen Sonicimplants soundfontteja joilla voi Sonar kakkosella vääntää tosi aidon kuuloset rumpusaundit. Jos joku tietää tästä enemmän niin kertokaa ihmeessä
Groove Man
21.01.2004 11:21:10
Tsekkaa BATTERY rumpusämpleri: http://www.nativeinstruments.de/index.php?id=battery_us

Tuon mukana saa ison läjän rumpusoundeja ja sämplejen tarkempikin viilaus on mahdollista. Osaavissa käsissä erittäin asiallista pauketta.

Toimii VST plugarina seqvensserin ohjustuksessa tai yksinään. Sonariin liittämiseksi tarvinnee ton Cakewalkin VST->DX adapterin, joka tulee Sonar 3:sen mukana automaatisesti, kakkosesta en tiedä.
karkki
21.01.2004 11:48:53

Eli tietääkö kukaan hyviä rumpukone ohjelmia pc:lle omien nauhotusten tekemiseen?? Tähän mennessä olen käyttänyt Fruity Loops 3.4:sta mutta se soundi ei oo täysin tyydyttävä.. Oon kuullu että on jotain ihmeen Sonicimplants soundfontteja joilla voi Sonar kakkosella vääntää tosi aidon kuuloset rumpusaundit.

Eihän tuo ohjelmasta ole kiinni vaan sampleista. Fruitylla saat kyllä ihan aidon kuuloiset rummut, kunhan etsit käyttöösi hyvät samplet. Herra Google osaa varmaan auttaa.
Ja voihan ne napata itsekin levyltä: Etsi levy, jonka rumpusoundit miellyttävät ja jossa on sopivia fillejä ja muita kohtia, joissa rummut ovat yksin äänessä. Siitä sitten vain wave-editorilla viipaloimaan. Kokosin joskus kelpo rumpusetin Mr.Bigin levyltä.
krushing
21.01.2004 15:34:13

Battery on tosiaan pirun hyvä, mutta vaatii jonkin VST-hostin/sekkarin järkevää käyttöä ajatellen.
Eddie
22.01.2004 12:28:23

Träckereilläkin saa aikaan asiallista soittoa ja kaikki fillit ja komppit pystyy viilaan viimesen päälle.
"If you like metal, you´re my friend."
Vanalkar
22.01.2004 12:40:42
Träckereilläkin saa aikaan asiallista soittoa ja kaikki fillit ja komppit pystyy viilaan viimesen päälle.

Jees, Impulse Tracker on jumala. Tosin nykyaikana sen toimintakuntoon saattaminen voi aiheuttaa harmaita hiuksia Windows-ympäristössä.

Sampleja löytyy ympäri netti *.wav -muodossa kun jaksaa etsiä. Mitään linkkejä en ulkoa nyt muista.
Ormurin Langi
Eddie
23.01.2004 09:51:09

Jees, Impulse Tracker on jumala. Tosin nykyaikana sen toimintakuntoon saattaminen voi aiheuttaa harmaita hiuksia Windows-ympäristössä.

Itse käytin ennen FT2-trackeria. Harmi ettei toimi Windowsissa ja jouduin siirtymään ModPlug-trackeriiin, joka on kyllä itse asiassa täysin samanlainen alun outouden jälkeen.
"If you like metal, you´re my friend."
Stain
02.04.2004 16:32:51
Suositelkaa tosiaan jotain rumpuohjelmaa jonka saisi netistä?

Joku hyvä, todella helppokäyttöinen ja ilmainen.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Stain
02.04.2004 17:00:51
Linkkiä voi laittaa..
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Brutus
07.04.2004 17:23:00
itse käytän freeware VSTi-plugareita n-trackin kanssa: dr-005 ja loopazoid. Kyllä näilläkin. dr-008 ja battery ovat sitten näitten isoveljiä.
Skinwalker
08.04.2004 00:51:05
Osoitteesta www.nskit.com on muuten ladattavissa melkoisen laadukas, ilmainen parinsadan megan rumpukitti kymmenine layereineen. Tuosta wav kasasta saa vartissa koostettua parinkymmenen samplen melko laadukkaan setin.
Big man, pig man, ha ha, charade you are
downfall
09.04.2004 15:48:53

Battery itselläkin käytössä...samplet ovat Drumkit From Hell:stä peräisin ja ovat itsensä Meshuggahin rumpalin Tomas Haagen soittamat.Parempia saa sitten hakea kissojen ja koirien avulla =)
There´s a thing I haven´t known before, It´s called Easy Living
Stapdio
09.04.2004 21:47:24
Oottekos te rekisteröiny ohjelmanne vai demoversioitako käytätte?
toinen mahdollisuus on "viuh plät piipaapiipaa"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)