Moi, Ensiksi maininta että ovatpa nämä melkoiset sivustot, tässä pari päivää (ja yötä) lueskellut keskusteluita ja täytyy sanoa että paljon on kyllä saanut tietoa, mahtava forum! Ja sitten asiaan, eli olisin kokoamassa läppärin (Hp xe4500 1,7GHz intel p4) ympärille uutta nauhoitussettiä. Tällä hetkellä käytän Korg D1600 kovotyöasemaa, mutta haluaisi päästä tietokoneella tekemään kaikkea, joten settiä olen ajatellut muuttaa. Olen ajatellut Digidesignin 002rackkiä, olisi suht edullinen ratkaisu, ja saisi softankin. Echosta olen lukenut että voisi myös olla todella toimiva, tosin mikkietusia olisi hyvä olla, kävisikö siihen joku behringer ada8000? Onko noissa suuria eroja? Pystyykö protoolsia käyttää muiden rautojen kanssa kuin digidesignin omilla? Olisihan noita muitakin läppäriin saatavia vehkeitä, Edirol AU-1000, EGO-SYS HEXAFire, PreSonus FireStation, MOTU 828mkII..kokemuksia olisi kiva saada.. Käyttö tulisi kotikäyttöön, jossa kitara, basso, syna, mikkejä..mutta olisi hyvä että setin saisi mukana kulkemaan esim treeneihin/keikoille/mihin ikinä. Ja että sisään saisi tavaraa mahdollisimman paljon, välttämättä nyt 8raitaa enempää kylläkään ainakaan aluksi tarvitsisi. Tässä tuli nyt jotain, olisin kiitollinen avusta valitsemaan minulle sopivimmat laitteet. TmuKoo |
olisin kokoamassa läppärin (Hp xe4500 1,7GHz intel p4) ympärille uutta nauhoitussettiä. Olen ajatellut Digidesignin 002rackkiä, olisi suht edullinen ratkaisu, ja saisi softankin. Echosta olen lukenut että voisi myös olla todella toimiva, tosin mikkietusia olisi hyvä olla. Itse pariviikkoisen 002rack lapsen ylpeänä isänä voin todeta olevani tosi tyytyväinen. Käytetään tosin mac-ympäristössä että en osaa kauheasti sanoa noista pc-tehoista. Tuon omat etuasteet toimii mainiosti vaikkakin tommosia tyyliin Tla-Focusrite-Joe Meek purkkejakin on ostoslistalla. Toolssin LE versio toimii varmasti tuohon kotiäänityskäyttöön mainiosti.muista ei valitettavasti tietoa. My name is Baron, M.i.k.key Baron |