Aihe: Mikä nuotinnussofta? Mieluiten freeware ;-)
1
Chemo
23.11.2003 19:17:04

Moi,

Mulla olisi käyttöä nuotinnussoftalle. Vaatimukset eivät oo kovin kovat; ihan vain tarvitsisi saada pallukoita ja muita asiaankuuluvia merkkejä viivastoille, ja niitä sitten siististi printattua. Mitään äänittämistoimintoja en tässä siis hae. Joku simppeli toistotoiminto (esim. että ohjelma voisi soittaa nuotinnetun kappaleen mideinä) voisi tosin olla kätevä - mutta ei välttämätön.

Tuommoinen ei liene kovin kummoinen ohjelmanpätkä, joten semmoinen voisi löytyä ihan freewarenakin. Onko kellään vinkkejä?

Sibelius tms. voisi olla ehkä liiankin hyvä ohjelma siihen, mitä olen hakemassa. Epäilen voivani selvitä halvemmallakin.
Ramalamadingdong.
Spiridon
23.11.2003 19:20:33
no tabit tulee tuossa mukana: www.power-tab.net
Jos täytyy nimetä yksi hyvä urheilulaji, niin kyllä se on tämä koripulloilu.
noir
23.11.2003 21:41:00
Noteworthy Composer on ilmainen kokeiltava, ja soveltuu myös hyvin printtaamiseen. Printteihin tulee tosin joka väliin teksti ohjelman rekisteröitymättömyydestä, mutta sen kanssa voi elää.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
PasiB
24.11.2003 08:34:37 (muokattu 24.11.2003 08:36:34)
Coda Finale Notepad 2003 on ilmainen peruskäyttöön sopiva ohjelma, löytyy osoitteesta:http://www.finalemusic.com/.
Ohjelman lataaminen vaatii ilmaisen rekisteröitymisen.
Kitarassa on liikaa kieliä
kapa
24.11.2003 09:57:37
Noteworthy Composer on ilmainen kokeiltava, ja soveltuu myös hyvin printtaamiseen. Printteihin tulee tosin joka väliin teksti ohjelman rekisteröitymättömyydestä, mutta sen kanssa voi elää.

Sain muuten aikanaan jollain printtausohjelmalla sen alkusivunkin pois. Tosin sen jälkeen olen hyväksynyt sen turhankin sivun, onhan paperi aika halpaa, muste ei.
Chemo
24.11.2003 21:14:12

Kiitos ja kumarrus.

Imuroin Power-tabsin ja Finale Notepad 2003:n. Molemmille tulee varmasti olemaan käyttöä, Power-tabsille kitaraosuuksien nuotinnuksessa ja Notepadille kun nuotinnan vähän laajempia sovituksia.
Ramalamadingdong.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)