Aihe: Evolution MK-361 USB/Midi keybooard
1
venalait
03.05.2003 15:10:46
Onko kenelläkään antaa kokemuksia kyseisestä laitteesta ja mukana tulevasta ohjelmistosta. Minkä äänikortin kanssa käyttelette ja pidättekö Midi vai USB liitännässä. Kyseistä soitinta saa Bulldogista 229 € ja Thonnmanilta 219 €. Itse omistan Audigy playerin, Athlon 1400Mhz ja käyttiksenä Windows 98 SE.
askomiko
03.05.2003 17:16:17 (muokattu 03.05.2003 17:16:53)
Mulla on 249C, ja on toiminut. USB:ssä käytän. Ajuria lukuunottamatta ohjelmistoon en ole koskenut, turhia minulle.

Tuumailin ennen ostoa jotta tämän vai midimanin ostan, ja päädyin tähän koska tässä on kontrollinapit omina nappeinaan eikä midimanin tapaan shift + joku kosketin. Ja muutenkin, nappulat ja potikat on kivoja.. Voisi melkein käyttää Logicissa HUI:na, jos jaksaisi säätää..
"Paskasta ei saa konvehtia" - Leila P. Makkonen
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
noaid
04.05.2003 19:27:03

Mulla on ollut nyt tasan puol vuotta toi MK-361 käytössä. Se on toiminut ilman mitään ongelmia sekä USB- että midiliitännässä. Äänikorttina on ollut SB Audigy Platinum. Käyttiksenä W2K. Prossuna Athlon XP 1700.

Softapuolesta en osaa muuta sanoa ku että Sound Studio 2 näyttää ihan käyttökelposelta perussekvensseriltä, mutta itse en ole sitä tarvinnut kun olen Sonaria käyttänyt.

Demoversioitahan siinä tulee mukana useitakin joita ei ainaka tuolla Buldogin sivuilla mainita. (Reason, Music Match, B4, Dance Station, Cubase VST/32 ja Sibelius).

Ja vaikkei täällä saakaan mainostaa niin kannattaa katsoa tuolta Torin koskettimet-osastosta...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)