KMT 25.03.2003 23:28:04 | |
---|
Tuommoinen tuli siniseen ruutuun äsken, eli onko syytä huoleen? Joskus muutamia vuosia sitten tuli melko samanlainen ilmoitus kun, joka kerta käynnisti.. Mä olen vain tyhmä... |
Mikael2k2 26.03.2003 08:28:18 | |
---|
Voipi olla, että pitää asennella winblows uudestaan... Windowsin sekoilu alkaa yleensä noin. Voihan olla, että muisti on hajonnut, tai vaikka cooleri ei pyöri prossulla... Mutta tuskin kuitenkaan on syytä huoleen. Windows vaan uusiks jos vielä temppuilee. |
poppamies 26.03.2003 08:42:17 | |
---|
Tuommoinen tuli siniseen ruutuun äsken, eli onko syytä huoleen? Joskus muutamia vuosia sitten tuli melko samanlainen ilmoitus kun, joka kerta käynnisti.. Muutamia vuosia sitten... tuo sinen ruutuhan on yks windowsin ominaisuus joka ainakin minulla monesti kytkeytyy päälle kun on yhdeksäskymmenes tahti menossa tabituksessa eikä epähuomiossa ole tullut save'attua kertaakaan. Kyllä sininen ruutu minun mielestä on paempi kuin musta. Vakavasti sanottuna olen ainakin itse huomannut että tuo ruutuu tulee kun kone yrittää käynnistää jotain ohjelmaa eikä se syystä tai toisesta onnistu. Ei siinä sen kummempaa kuin että kone on käynnistettävä uudestaan ja menetät sen minkä olit tekemässä. Olisiko kyseessä jonkin asteinen puutostila? "G-strings are for strippers" |
Fortune 26.03.2003 10:26:26 | |
---|
Ongelman ydinhän piilee siinä virheilmoituksessa. Sen kun kirjoittelee Mikkisoftan support-sivuille niin saa tietää mikä _ehkä_ voisi olla vialla. Itselläni BSOD:ien syypääksi paljastui viallinen muistipiiri, vaihdon jälkeen ei ole kaatunut kertaakaan. |