OK .. Tää ei nyt varsinaisesti kuulu tänne, mutta ajattelin kuitenkin postata tänne, kun täällä tuntuu porukka elävän aktiivisemmin .. kuin esim. Sama Keissi Afterdawn.fi:ssä ; Acerin Extensa 5235 Läppäristä yritän saada kuvaa ulkoiselle näytölle (Sony LCD - Toimii) ; Acerin oma näyttö rikki (halkeama ruudussa), mutta olen aikaisemmin saanut kuvan kyseiselle Sonyn näytölle . Nyt en vaan muista, miten sen aiemmin sain aikaiseksi .. Olen painanut Fn + F5 / Fn + F6 / Fn + F7 ja yrittänyt kaikenlaista vuorottelua näiden välillä .. nada .. ): Pitäisikö minun tehdä tuon Sonyn näytön asetuksista jotain, vai .. ? Välillä input signaali vaihtelee HD (?) ja DVI (?) välillä, mutta aina sama Cable Disconnected .. Monitor / Display going to Power Save - Mode . Jeesiä (; The Four Winds must blow ... |
Tuota, millä liitäntäkaapella olet kytkenyt tietokoneen (läppärin) siihen ulkoiseen näyttöön ? Jos olemmissa laitteiissa on digitaaliset kytkennät, niin toimii automaattisesti. Mulla oli sama tilanne: omassa läppärissä hdmi-liitäntä ja valitettavasti uudessa näytössä oli DVI-liitin. Piti hankkia erik.kaapeli Verkkokaupasta, sen jälkeen toimi ilman mitään lisäjuttuja. |