Aihe: Pluggareiden presetit hukkuu
1
superfly
19.02.2003 19:07:31
Ongelma on tämä: Teen esim. neliraitaisen midin ja Otan syntikaksi Edirolin Super Quartet-pluggarin (demo), jokaisella raidalla on eri soundi. Kun avaan näin tallentamani projektin niin jokaisella raidalla on pianosoundi. Eli siis pluggarin asetukset eivät tallennu projektin mukana. Vaikuttaa muuten pirun hyväsoundiselta peliltä, jollaista nimenomaan kitaristit ovat kaivanneet. Sillä saa mm. rummut ja bassot vaivattomasti.
kivi
19.02.2003 19:37:07
Mites, mulla soi muistin perukoilla pieni ääni joka sanoo, että tuo demoversio eroaa juuri tuossa suhteessa ostoversiosta. En oo kyllä varma, mutta muistelen noin lukeneeni, ellei kyse ollut jostain muusta vastaavasta.

Anyway, demoversioissa on yleensä jotain pieniä puutteita juuri siksi, että jäisi joku motivaatio ostaa se oikeakin:-D
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
superfly
19.02.2003 19:45:13
Mites, mulla soi muistin perukoilla pieni ääni joka sanoo, että tuo demoversio eroaa juuri tuossa suhteessa ostoversiosta. En oo kyllä varma, mutta muistelen noin lukeneeni, ellei kyse ollut jostain muusta vastaavasta.

Anyway, demoversioissa on yleensä jotain pieniä puutteita juuri siksi, että jäisi joku motivaatio ostaa se oikeakin:-D

En muistanut mainita., että sekvensseri siis Cubase SX... Tuo demoversioteoria kuulostais kyllä ihan oikeelta.
Guido
20.02.2003 10:05:58
Eikös ne demoversiot yleensä juuri toimi niin, että tallentamiset eivät onnistu. Mulla ainakin on tällainen mielikuva. Kauppaan vaan mars!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)