madclass 10.02.2003 17:01:48 | |
---|
Eli mulle on tulossa .bin päätteinen musiikkivideo netistä. Mitä tuolle pitäisi tehdä, että sitä voi katsoa esim.mediaplayerillä? |
Juntunen 10.02.2003 17:54:40 | |
---|
Eli mulle on tulossa .bin päätteinen musiikkivideo netistä. Mitä tuolle pitäisi tehdä, että sitä voi katsoa esim.mediaplayerillä? Se voi myös olla jostakin syystä muuten vaan uudelleen nimetty videotiedosto. Tällöin päätteen muuttaminen aviksi tai mpg:ksi auttanee. Jos ei ole videotiedosto niin sitten ei tod. auta. |
Bee-äf 10.02.2003 22:59:33 | |
---|
Kyllä se todennäkösesti on macilla pakattu tiedosto (.bin, .sea,.sit) Hae osoitteesta http://www.stuffit.com/expander/ Stuffit Expander omalle käyttiksellesi ja kokeile. |
Jaz 12.02.2003 08:48:18 | |
---|
Eli mulle on tulossa .bin päätteinen musiikkivideo netistä. Mitä tuolle pitäisi tehdä, että sitä voi katsoa esim.mediaplayerillä? Joo, siis imagehan se on, poltat Nerolla tai hankit Daemon toolsin. Se tekee ns virtuaali-cd:n jolla imaget saa auki. |
funkypick 12.02.2003 14:22:54 | |
---|
Joo, siis imagehan se on, poltat Nerolla tai hankit Daemon toolsin. Se tekee ns virtuaali-cd:n jolla imaget saa auki. Siis tuohan voisi hyvinkin olla vcd, eli siellä on sisällä se mpg. Toimii muistaakseni ihan suoraan avattuna esim mplayer 6.4:een. Jos ei muuten, niin koita noita rename, Daemontoolz ja polttokeinoja.
|