Aihe: Miten latenssia saisi pienemmäksi?
1
Aukusti
23.04.2010 21:53:30

Mulla hyppii aika korkeell ja on uusinta huippua oleva kone.
Antti1
23.04.2010 22:09:27
Aukusti: Mulla hyppii aika korkeell ja on uusinta huippua oleva kone.

Entä äänikortti?
"Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel
Timo JM
23.04.2010 22:21:42

Valitse äänikortista suoran signaalin kuuntelu ja ota monitorointi ulkoisen mikserin kautta. Ei tule latenssia ollenkaan. Eli soiton/laulun äänitys ja kuuntelu, sekä äänitettyjen raitojen kuuntelu erillisen mikserin läpi.

Ainoa haittapuoli on, ettet voi kuunnella esim. plugarina toimivan vahvistinmallinnoksen soundia soittaessa.
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Timo |
Janie Jones
23.04.2010 22:23:57

Aukusti: Mulla hyppii aika korkeell ja on uusinta huippua oleva kone.

Buffer on missä asetuksessa? Yrititkö pienentää?
She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths)
Kalmo
26.04.2010 23:34:52
Onko kysymyksesi vitsi?
Kuvitteletko ihan vakavissasi, että noilla tiedoilla joku voi vastata muuta kuin:"Pienennä latenssia, se auttaa."
Ensimmäiset kymmenen vastausta kuluvat siihen, että sinulta anotaan niitä perustietoja, jotka tekevät vastaamisen edes jotenkin mahdolliseksi.
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Janie Jones
28.04.2010 00:58:36

No ei ny huueta, hän lienee nuorisoa... kaikki aloittaa jostain. Mutta sinänsä huomautus on paikallaan tietysti. Jotta täällä voidaan vastata, tarvitaan koneesta tarkempia speksejä, äänikortista myös sekä ohjelmista, joiden käyttämistä kysymys koskee.
She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths)
Kalmo
30.04.2010 10:34:57
Juu. Tarkoitus ei ole huutaa...Joskus vaan on kärsivällisyys koetuksella...pahoittelen.
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)