Aihe: M-Box 2 mini vai M-Audio Fast Track USB
1
Juke3
10.06.2009 21:24:15
Olen ostamassa äänikorttia ja M-Box 2 mini tai M-Audio Fast Track USB voisivat olla liitännöiltään riittäviä. M-Box 2 minin mukana tulisi Pro Tool ohjelma mutta se käyttää USB1.1:stä (aiheuttaako viivettä) ja korvakuulokelähdöstä ja etuasteesta olen ymmärtänyt että ne eivät ole ihan parhaita mahdollisia.

Minkälaisia kokemuksia näistä korteista löytyy, siis hyviä ja huonoja puolia. Voitteko suositella jompaa kumpaa.
anapena
10.06.2009 23:15:56
Juke3: Olen ostamassa äänikorttia ja M-Box 2 mini tai M-Audio Fast Track USB voisivat olla liitännöiltään riittäviä. M-Box 2 minin mukana tulisi Pro Tool ohjelma mutta se käyttää USB1.1:stä (aiheuttaako viivettä) ja korvakuulokelähdöstä ja etuasteesta olen ymmärtänyt että ne eivät ole ihan parhaita mahdollisia.

Minkälaisia kokemuksia näistä korteista löytyy, siis hyviä ja huonoja puolia. Voitteko suositella jompaa kumpaa.

Isompi asia mun mielestä on tuo softan valinta. Pro Tools on protools, hyvässä ja pahassa. Itse miettisin tarkasti, että haluaisinko lähteä Pro Toolsin kyytiin. Ei silti, kyyti voi olla ihan kelvokasta ja toimivaa, ainakin aika yhteensopivaa maailman studioiden kanssa. Usb ei parilla raidalla sinänsä aiheuta mitään viivettä, etuasteet ja luurilähdöt on varmaan lajissaan ja hintaluokassaan ihan ok. Ja vaikka pikkuprotoolsin hankkisikin, niin ei se tarkoita etteikö voisi muitakin softia käyttää. Mäkin olen miettinyt ihan sen Micron tai pelkän softan hankkimista, jotta pystyisi tarvittaessa editoimaan Pro Tools-sessioita suoraan.
Ihan ajantasalla mä en ole Digidesignin tämän hetken meiningeistä ja yhteensopivuuksista muiden rautojen tai Pro Toolsin sopivuutta muiden rautojen kanssa. Toivon, että yhteensopivuuden aika vielä joskus koittaa, oishan se kätevää, mutta onhan se aina ollut vähän samanlaista kuin Applen koneiden ja käyttiksien kanssa. Rahaa tiskiin...ja mä siis olen entinen ProTools-diggari, ja edelleen Applen käyttäjä. Hooh, menipä taas aiheen viereen...sori!
theguru_
12.06.2009 10:05:36
Jos näistä kahdesta pahasta pitäisi valita toinen niin ostaisin ehdottomasti M-Box minin. M-audio on spedeilyä alusta loppuun asti ajureiden ja laitevikojen vuoksi.
I switched my output cables around and now when I turn the pan pot to the left, all the sound comes out of the right speaker. Is there a way I can save this as a preset?
Juntunen
12.06.2009 15:02:12

Ääni jollekin muulle kun Fast Track Prolle:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=33&t=169495&oo=90
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)