Aihe: iPod meni jumiin
1
sirdickyj
16.04.2009 17:19:50
Muutenkin vastenmielinen vekotin ja meni vittu vielä jumiin.

Eli; ei tuu virtaa, ja PC ei tunnista k.o. paskalärpäkettä.

Mutta se on täynnä musaa, ja tarttisin kyllä tota.

Onko vinkkejä tai kokemusta tosta jumminmenosta?

Tektorilla sanottiin, että voi olla akku niin loppu, ettei aukee, tai softa sekasin. "No mitä ku se softa on sekasin" "Joo sit iTunes herättää sen"

MUTTA KUN SE VITU ItUNES PERKELE EI AUKEE KUN TOI LAITE ON KONEESSA KIINNI, EIKÄ KONE EES TUNNISTA KOKO SAATANA KAPISTUSTA.

Olis pitäny jättää moinen turska hankkimatta, mutta ei se o tyhmä joka myy, vaAN SE, JOKA OSTAA.
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
Borlag
16.04.2009 17:23:04

Pistä lataukseen puoleksi tunniksi ja resetoi masiina. Mallista riippuu miten tuo tehdään...

http://support.apple.com/kb/HT1320
Ziggy Bubba
16.04.2009 17:52:53

Kaverilla kävi just sama sen iPodin ja Vista-PC:n kanssa - ei sanonut mitään kun lykkäs piuhan kiinni. Noh, ans olla, mun Mäkillä tuo laite toimi moitteetta samantien... Onkos sulla Vista? :)
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
sirdickyj
16.04.2009 18:09:10
sikki-six: Kaverilla kävi just sama sen iPodin ja Vista-PC:n kanssa - ei sanonut mitään kun lykkäs piuhan kiinni. Noh, ans olla, mun Mäkillä tuo laite toimi moitteetta samantien... Onkos sulla Vista? :)

eiku XP.

On toiminu sen kanssa moitteetta, tossa iPod:issa ei sinänsä oo mitään vikaa, mutta tuo iTunes ja PC on paskin yhdistelmä ikinä. Toimii yhtä paskasti ku Facebook-sivusto.

Mutta joo, menu ja keskinäppäin toviksi alas, auttoi.

Ja tota ei se Tektorin urpomyyjä osannu neuvoa, vaan sanoi, että jos softa on jumissa, ei mitään voi tehdä. Huolton, mut huolto kalliimpaa ku uus laite, joten kandee ostaa uus. Just. Hyvää mainosta gay-Applelle.
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)