Aihe: FL-studio ja Anvil Studio yhdessä?
1
Charge
07.03.2009 11:52:52

Mieleeni tuli nyt tämmöinen, että kun latasin tässä tuon FL studio demon, jollahan ei voi keskeneräistä bisiä tallentaa, ja jossa käsitykseni mukaan ei ole mitään aikarajaa, jonka sitä voi ilmaiseksi käyttää ja sitten täytyy kokovesio ostaa, niin toimisiko se Anvilin kanssa yhdessä? Tällä tarkoitan, että kun FL studio minun käsitykseni mukaan tukee MIDi-tiedostoa, niin jos avaan sillä Anvililla valmiiksi tekemäni biisin, niin tuleeko siihen sitten FL studion saundit ym. Koska täm' kuulostaisi huomattavasti paremmalta kuin Anvilin omat saundit. Ja sen valmiinhan voi sitten FL studiolla suoraan tallentaa MP3 muotoon?
"I have a...I have a...dvarf? I have the dvarf and I'm not afraid to use him! I need some questions!" "Answers, I think you need answers".
lindo
07.03.2009 16:03:39
Charge: Mieleeni tuli nyt tämmöinen, että kun latasin tässä tuon FL studio demon, jollahan ei voi keskeneräistä bisiä tallentaa, ja jossa käsitykseni mukaan ei ole mitään aikarajaa, jonka sitä voi ilmaiseksi käyttää ja sitten täytyy kokovesio ostaa, niin toimisiko se Anvilin kanssa yhdessä? Tällä tarkoitan, että kun FL studio minun käsitykseni mukaan tukee MIDi-tiedostoa, niin jos avaan sillä Anvililla valmiiksi tekemäni biisin, niin tuleeko siihen sitten FL studion saundit ym. Koska täm' kuulostaisi huomattavasti paremmalta kuin Anvilin omat saundit. Ja sen valmiinhan voi sitten FL studiolla suoraan tallentaa MP3 muotoon?

No tuota ... en ihan tarkalleen ymmärtänyt, mutta jos FLstä exporttaat MP3ksi, niin se kuulostaa just siltä ku FLssäkin, missa tahansa ohjelmassa. WAVina kyllä kannattaa exportata.
Korjaa jos olen väärässä mutta voiko demoversio FL tudiolla yleensä exportata?
Rok rok
Krister
07.03.2009 17:50:51

lindo: No tuota ... en ihan tarkalleen ymmärtänyt, mutta jos FLstä exporttaat MP3ksi, niin se kuulostaa just siltä ku FLssäkin, missa tahansa ohjelmassa. WAVina kyllä kannattaa exportata.
Korjaa jos olen väärässä mutta voiko demoversio FL tudiolla yleensä exportata?

Käsittääkseni ainoa estetty ominaisuus on tallennus. Näin siis ainakin vanhemmisa FL:ssä.
Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin
lindo
07.03.2009 18:18:53
Krister: Käsittääkseni ainoa estetty ominaisuus on tallennus. Näin siis ainakin vanhemmisa FL:ssä.

Niinpä taisikin olla :)
Rok rok
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)