Aihe: DDX3216:n mutet toimimaan midikontrollerikäytössä
1
Tsikira
03.03.2008 15:40:28 (muokattu 04.03.2008 09:55:28)
Onko kukaan saanut esim. Cubasen kanssa DDX:n muteja toimimaan
käytettäessä midikontrollerina?
Itse olen käyttänyt tunteja, kun yritin ohjelmoida niitä, mutta ei siitä mitään järkevää tullut.
Defaulttinahan niitä ei ole.

Olisi kiva tietää!
I've been in stereo.
Tsikira
04.03.2008 15:28:42 (muokattu 04.03.2008 15:29:25)
Eli muteja ei ole ohjelmoitu behringerin verkkosivuillaan julkaisemassa sequencer settings for cubase -xml tiedostossa.

Löysin manuaalista hyödyllisiä arvoja midi control chancge -taulukosta. (s.55)

http://www.behringerdownload.de/DDX3216/DDX3216_FIN_Rev_B.pdf

Se mitä noilla olen saanut aikaan, on että kaikki mutet ohjaavat cubasen ykköskanavan mutea, sekä muita hasardeja toimintoja kokeilutavasta riippuen.
Ongelmahan tuossa on se, että joka kanavan mutelle ei ole omaa osoitetta, vaan kaikki nappulat lähettävät päälle laitettaessa osoitetta 104 ja pois otettaessa
105. Kanavakohtainen ohjaaminen on suunniteltu toteutuvan Value Range tai Max value -arvojen avulla, jossa 1. kanavan muten max value on 1, 2. kanavan 2, 3. kanavan 3 ... 32. kanavan 32. Tai näin ainakin oletan taulukossa olleen huomautuksen *Channel number 1..61 (as fader volume MIDI controller no.), 0 = all perusteella. Outoa tuossa on se, että channel mute -osotteiden 104 ja 105 max. valuet ovat kuitenkin 61, vaikka kanavia on tarjolla 32. Voisiko ongelman ydin löytyä tästa?
Vai onko behringerin virittelymetodi aivan tuhoontuomittu? Softana siis Cubase LE.

Kaikki midivelhot, auttakaa!
I've been in stereo.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)