Aihe: ADA8000 ja Marian Marc A
1
jupo.r
26.01.2008 12:44:46
Ois sellanen onkelma et noi lakkas toimimasta. Softa on Adobe audition. Ei enää nauhota kun 2 raitaa 1 ja 2. Loput 3-8 ei tule adasta ulos. Ada kyllä vilkuttaa että singnaali tulee joka kanavalle. Toslinkistä ei mene äänikorttiin kun noi 1 ja 2. Softa kyllä näyttää et 1-8 pitäs toimia. Voiko valokaapelissa olla semmosta vikaa? Olen kokeillut muitakin softia esim. Reaper ym..

Osaako kukaan sanoa onko vika ADA8000, äänikortissa vai softassa vai missä lie.
Ois suuri helpotus jos sais jostain lainaan muuntimen tai kortin, niin vois paikallistaa ainakin noi 2 onko kummassakaan vikaa. Tai toinen vaihtoehto että otan härppeet kainaloon ja tulen jonkun luo testaamaan. Olen Ylivieskasta. Kiitollisuudella vastauksia odotellen. PS. Pikaviestiä kehiin jos jollain on kyseinen mahdollisuus.
djtremolo
26.01.2008 14:06:43 (muokattu 26.01.2008 14:08:31)

Ois sellanen onkelma et noi lakkas toimimasta. Softa on Adobe audition. Ei enää nauhota kun 2 raitaa 1 ja 2. Loput 3-8 ei tule adasta ulos.

Ootkos koittanut poistaa marianin ajurit ja asentaa ne uudestaan?

Just eilen jouduin tekemään saman alesis IO14:lle, kun signaali alkoi tulla adat-kanava 10:stä kakkosen sijaan. Eihän siinä muuten mitään, mutta kun tuossa laitteessa ei ole kuin yksi adat-liitäntä :)

E: en usko, että valokaapeli voisi tuohon vaikuttaa. Viallinen kaapeli pätkisi kaikki kanavat + tahdistuksen kerralla poikki.
If I seem super human, I have been misunderstood.
jupo.r
26.01.2008 14:23:53
Olen poistanut ja asentanut uudestaan, vaan ei auta. Käyttiksenkin poistin ja laitoin uusiksi. Paskamainen juttu ku pitäs alkuviikosta ruveta äänittään väh. 6 träkkiä yhtäaikaa. Kiitos silti
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)