Aihe: Digidesign Mbox 2 Mini + Windows Xp Home
1
Rick Wheels
12.01.2008 19:37:06

Liitin koneeseeni kyseisen Mbox-systeemin + asensin mukana tulleen Pro Tools Le 7.Asennusvaiheessa tapahtui jo jotain hämminkiä, kone sammutti itsensä ja käynistyessään ilmoitti että järjestelmä palautunut vakavasta virheestä. No, sain kumminkin kaikki kunnolla asennettua, Pro Tools toimii mukavasti,(sekä myös Sonar joka mulla jo aiemmin) paitsi että:
ainoastaan Windows media player soittaa jotenkin äänitiedostoja, mp3-tiedostoja ok, wavia "satunnaisesti".. Mutta pelien äänet ei toimi, samoin netissä olevat äänet ei kuulu, samoin kuin kaikilla muilla mediasoittimilla ei äänet toimi tai esim, quick time playerilla äänet on vääristyneet, tärisee ja vapisee. real time taas ilmoittaa että äänilaitetta ei ole.

Olen koittanut asentaa kodekkeja, jos ne puuttuu, asentanut mboxin pareiin kertaan uusiks, pistänyt biosista intergroidun eli vanhan systeemin pois päältä, koittanut poistaa ajureita, asentaa uudelleen, päivittää ym..Mutta edelleen vaan tietyltä osin äänet pelaa, eli käytännössä vain media player ja noi äänityssoftat.

Onko usb-ajureissa tai jossain portissa vikaa, nekin olen katsonut moneen kertaan, mutta jostain syystä esim. webbikameraa ei kone aina tunnista vaan piuha täytyy vetää aina irti ja törkätä kiinni..

Miten kaikki äänet takasin?
HELP!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)