Aihe: Apua vailla M-Audio 2496 + cubase!
1
Dimebucker
08.01.2008 18:42:26
moi ostin tuollaisen äänikortin ja käytän amplitube 2 ja cubasea niin homman nimi on seuraava että miten voi olla mahdollista että kun amplitubella soittaa niin soundi on tiukka ja hyvä mutta sitten kuin cubasella aukaisee amplituben niin soundi muuttuu tosi paljon potku häviää heti? eli kysymys ois sellainen että pitääkö kitaran ja m-audio kortin välissä olla vahvistusta joku etunen tai mikä kannattee laittaa koska minulla menee suoraan kitarasta piuha m-audio korttiin ja amplitubella soundi on hyvä mutta muuttuu tosi paljon ku alkaa nauhoittelemaan cubasella? kiitoksia jo etu käteen vinkeistä:) ja kortti oli M-Audio Delta Audiophile 2496.
Chade Fallstar
08.01.2008 21:23:19
Enpä tuohon soundin muuttumiseen keksi muuta kuin sen että kuuntelet cubasella sitä ääntä kahdesta kohtaa eli kortin direct monitoroinnista ja sitten pienellä viiveellä cubasen läpi. Näiden kahden soundin yhdistämisestä seuraa kaikenlaista.
Kampaa läpi sekä cubasen että kortin asetukset manuaalin kanssa.

Kortin ja kitaran väliin tarttet DI-boksin. Muuten voi mennä vaikka kortti rikki.
God is one of the leading causes of death
Dimebucker
09.01.2008 14:13:12
joo miten se kampeaminen tapahtuu käytännössä olisi mukava saaha selville:) ku mulla ei ole ollenkaan manuaaleja kummastakaan tallessa cubasesta eikä m-audiosta eli mistä tiedän että ne asetukset on kunnossa? Ja mun parilla kaverilla on just sama ongelma että se soundin potku hyytyy:(
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)