pirkko 13.12.2007 23:10:58 | |
---|
Osaisikohan joku kiireesti auttaa ja rauhoittaa mieltäni..!! Olen värkkäillyt pitkään "kotistudiossani" joululevyä, eli on tullut ääniteltyä paljon soittoa ja laulua ja kikkailua kavereiden kesken. Huumorimielessä ja tosissaan. Tänään ulkoisen kovalevyni (Lacie) virtapiuha pääsi irtoamaan seinästä ja näin ollen MacBookPro samantien ilmoitti että"laitetta ei poistettu oikein". Näin on joskus käynyt ennenkin ilman ongelmia, mutta nyt on muutamasta biisisitä raidat hävinneet: Region File kansiossa ei ole mitään ja kun avaa muita vanhoja Protools sessioita niin se sulkemisvaiheessa/tallentamisvaiheessa kysyy että "save changes", ja kun vastaa kyllä niin error, tai jos vastaa ei niin error ja jos vastaa kumoa niin sama juttu. En siis voi tehdä mitään! Mistä löydän puuttuvat filet? Ja onko ongelma edes siinä? Tässä tarkka Protoolsin viesti: Could not complete your request because Neo Assertion in "Volumes/Development/vb_cliff/AlturaPorts/SDKs/Neo61/Libraries/Macintosh/Environments/Alone/../../../../Source/CNeoIOBlock" , line 164 MITÄ!! IOBlock? Voisko tuo auttaa..?? Olen epätoivoinen amatööri. -P |
lindo 13.12.2007 23:25:33 | |
---|
En haluisi maalailla piruja seinälle mutta kerran kun oli sessio vielä auki, vedin ulkoisen kovon katkasiasta sammuksiin, epähuomiossa, yllätys Lacie sekin, ja tiedostot jotka olin siinä viimeksi duunaillut ei enää auenneet. Nuo tiedostot näkyivät kyllä levyllä mutta ei vaan auennut. Tosin kyseessä on PC ja Adobe Audition, eli ehkä toivoa vielä on :) Rok rok |
Mikael 14.12.2007 12:28:52 | |
---|
Inhimillisyys on hyve. |
Thyvon 14.12.2007 13:58:31 | |
---|
|
Kallekorvola 15.12.2007 12:47:03 | |
---|
En haluisi maalailla piruja seinälle mutta kerran kun oli sessio vielä auki, vedin ulkoisen kovon katkasiasta sammuksiin, epähuomiossa, yllätys Lacie sekin, ja tiedostot jotka olin siinä viimeksi duunaillut ei enää auenneet. näin on tehneet muutkin. useimmissa tapauksissa levyn lukupään neula tippuu kovon kirjoituspinnalle, ja tekee fyysistä tuhoa ko. sektorille. tämä tilanne ei ole pelastettavissa kuin vaihtamalla kovo (tai siis uus levy lacien kuoriin)... otapa nyt ekaks backupit kaikesta mitä saat levyltä pelastettua, ja skannaa levy jollain levytyökalulla saadaksesi varmuuden levyn kunnosta. olkaa varovaisia niiden levyjen kanssa. virransyötön katkeaminen keskenkaiken voi tuhota kovon pysyvästi... |