Aihe: Terratec SoundSystem Aureon 5.1 MK II - USB-äänikortti
1
tjugo85
15.10.2007 13:39:41 (muokattu 15.10.2007 13:41:44)
Terratec SoundSystem Aureon 5.1 MK II - USB-äänikortti.
Korkealaatuinen 5.1-kanavan ulkoinen äänikortti sopuhintaan! Tämän kortin avulla saat täyden hyödyn irti peleistä, elokuvista ja multimediaesityksistä täydellä kuuden kanavan äänentoistolla. Ja mikä parasta, sinun ei tarvitse avata konettasi lainkaan; sen kun tökkäät laitteen tietokoneesi USB-porttiin! Ainutlaatuisen rakenteensa ansiosta tätä äänikorttia voi käyttää myös kannettavan tietokoneen kanssa. EAX 1.0- ja EAX 2.0 -tuki.

Tarkoitus olis kannettavaan saada hyvä äänikortti ja laulunauhoittamiseen + kitara+basso+ sähkörummut !

Mielipiteitä kiitos ja linkkejä muihin tuotteisiin jos on tarvetta, hintaa sais olla 100€
Niq
15.10.2007 14:29:12

Tämän kortin avulla saat täyden hyödyn irti peleistä, elokuvista ja multimediaesityksistä täydellä kuuden kanavan äänentoistolla.

No tuossahan se kerrotaan että ei ole äänityshommiin luotu. Katselepa sellaisia äänikortteja missä on ASIO-tuki.
"I have a cunning plan" -Baldrick
johanssen
15.10.2007 23:32:07

hintaa sais olla 100€

Sijoita puolet lisää, jos ikinä vaan on varaa tai säästä, niin saat kortin edes kohtalaisilla ominaisuuksilla, ettei tarvi heti ensi töikseen päivittää uuteen, esim.
http://www.thomann.de/fi/maudio_firewire_solo.htm
asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin ellun kanat
samulirask
16.10.2007 10:54:40

Kokemusta on musiikin tekemisestä tuollaisella yleiskortilla (Soundblaster), ja en voi suositella. Homma toimii sillä PERIAATTEESSA, mutta käytännössä äänittämisessä on kaikenlaisia epämääräisiä ongelmia, kuten raitojen meneminen pois synkasta ym.

Eikös jo reilulla satasella saa ulkoisen musiikkikäytöön tarkoitetun äänikortin? Itse olen ollut kovasti tyytyväinen E-MUn 0202 USB-korttiin, ja sen ovh on kai n. 150 e. Mukanahan siinä tulee kivasti myös noita softien kevytversioita, joilla kyllä aloittelija pääsee jo johonkin.
www.elisanet.fi/samuli.rask
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)