Aihe: Krystal??
1
Shredder
14.09.2007 12:49:35
Niin että miten saisi sellaisesta ohjelmasta Kun krystal niin muutettua sen tiedoston MP3 tiedostoiksi mitä voisi polttaa vaikka levylle?
djtremolo
14.09.2007 13:48:01

Niin että miten saisi sellaisesta ohjelmasta Kun krystal niin muutettua sen tiedoston MP3 tiedostoiksi mitä voisi polttaa vaikka levylle?
Krystalista en tiedä, mutta oletetaan, että saat sieltä ulos .wav -tiedoston, jossa on koko biisi valmiiksi miksattuna.

Tämän voit polttaa suoraan audiocd:ksi ilman mitään muutoksia. Jos cd-soittimessa soivaa ns. normaalilevyä olet tekemässä, niin ei missään tapauksessa kannata muuttaa ensin mp3:ksi, koska siinä laatu kärsii ihan turhaan.

Mp3:ksi sen saa sitten muutettua esim lame-enkooderilla. Itse olen käyttänyt komentorivipohjaista versiota, mutta onhan noita muunnosohjelmia kasapäin internetissä.
If I seem super human, I have been misunderstood.
Krister
14.09.2007 17:35:33

Kristal AE taitaa olla kyseessä? Saat siitä wav-miksauksen, jonka joudut muuttamaan mp3-muotoon esim. lame:lla tai Audacityllä.
Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin
Shredder
14.09.2007 20:05:59
Kristal AE taitaa olla kyseessä? Saat siitä wav-miksauksen, jonka joudut muuttamaan mp3-muotoon esim. lame:lla tai Audacityllä.

Joo no pitää kokeilla
Shuffle and Boogie
15.09.2007 19:04:41
Krystllia olen kokeilu mut en päässy jyvälle koko ohjelmasta.Mut Adobe Audition 1.5 pääsin heti jyvälle mun mielestä paljon parempi(mun mielipide)
Jesus Just Left Chicago
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)