Aihe: e-mu 0202, asio-laitetta ei ole kytkettynä
1
samulirask
17.07.2007 22:47:51

Kyllästyin lopullisesti saundplaasteriin, ja sijoitin 0202 usb-korttiin. Asennus sujui normaalisti, ja wdm-ajureilla kortti tuntuu toimivan. Kun yritän vaihtaa sonarista asio-ajurit käyttöön, saan vikailmoituksen, jonka sisältö on että koneeseen ei ole kytketty asio-äänikorttia. En löytänyt vastausta e-mun sivuilta. Ehdotuksia? Auttakaa aloittelijaa.
www.elisanet.fi/samuli.rask
samulirask
19.07.2007 02:03:42

...ja mikä on patchmix? Olen tässä reilun pari tuntia yrittänyt räplätä konetta, lukea epämukavia pdf-manuaaleja ja hakea tietoa kännykällä opera minin kanssa. Kone vain väittää että asiokykyinen laite ei ole kytketty koneeseen. Neuvokaa fiksummat!
ITTAM
19.07.2007 02:51:17
Tuntematon vehje mulle mutta mä varmaan asentaisin ajurit uudestaan.
USB kaapeli ja boxi kiinni asennettaessa.
Kyllä nää on varmaan selitetty manuaalissa.
Sen Sonarin asetukset tietty pitää olla kohdallaan kanssa.
Tossa ei ole patchmix softaa joka on semmoinen sisääntulo ja ulostulo mikseri ja
routing softa joissain isommissa E-mun korteissa.
Sorry vaikea etäneuvoa.
Matti
samulirask
19.07.2007 08:57:58

No sillä sitä patchmixiä ei varmaan löytynyt..! Se vain tuli vastaan sekä sonarin että emun supportissa. Kiitos kuitenkin. Sanottakoon vielä että sekä äänitys että toisto tuntuu toimivan asiollakin, saan vain aina virheilmoituksen kun avaan sonarin.
-septimisti-
19.07.2007 13:25:56 (muokattu 19.07.2007 13:34:23)
Patchmix on tämän näköinen:

http://img218.imageshack.us/my.php?image=patchmixmf8.jpg

Ainakin itselläni sen kuvake majoittui automaattisesti win xp:n tehtäväpalkkiin siihen kellon viereen asennuksen jälkeen. Kuvittelisin, että se on ihan samanlainen noissa usb-laitteissa. Mitä tulee niihin virheilmoituksiin ja muihin, niin onhan sulla kaikki mahdolliset päivitykset asennettuina sekä emuun että sonariin?

EDIT: olen vaihteeksi vähän puolivaloilla matkassa. 0202 usb systeemissä ei siis tuota patchmixiä todellakaan ole, kuten tuossa yläpuolellakin jo todettiin.
Avattu huone kaikille tampereen m.nettiläisille. Liity ihmeessä Linkki. Copa América!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)