Aihe: Reason 4
1
t1amatti
16.07.2007 19:02:35
Pidemmittä puheitta: http://www.propellerheads.se/produc … action=get_article&article=main

Sweet, sanon mä. Todella tervetullutta on ainakin nykyaikaistettu sekvensseri. Tiedä nyt sitten taas onko nuo uudistukset todella uuden versionumeron arvoisia, mutta nyt ainakin Reason alkaa vaikuttaa kypsältä musiikkiohjelmalta.
no näinhän se on.
Torniojaws
16.07.2007 21:53:37

Itse en pitänyt 3.0:n mukana tulleista sekvensserimuutoksista. Palkkien piirtämisestä ja poistamisesta tehtiin aivan käsittämättömän takaperoista 2.5:n verrattuna. Erityisesti pidin siitä, että jos tuli hutiklikkaus, niin tarvi vain klikata uudelleen sitä juuri asetettua ja painaa deleteä. 3.0:ssa pitää vaihtaa piirtotyökalusta pois ja ottaa pyyhkijä käyttöön ja pyyhkiä virhe. Sitten takaisin piirtotyökaluun... ei näin.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
t1amatti
17.07.2007 07:09:08
Palkkien piirtämisestä ja poistamisesta tehtiin aivan käsittämättömän takaperoista 2.5:n verrattuna.
... ei näin.

Hm, en ookkaan koskaan tommoseen polttanut päreitäni, ja mä yleensä poltan päreeni usein ja helposti :) Tosin oon tota sekvensserihommaa tehnyt niin, että hiirtä käyttäessä alt-napin pohjaan painaminen (muistaakseni) vaihtaa kynästä valintakursoriin ja päinvastoin. Ja se on vissiinkin toiminut kautta ohjelmiston elinkaaren.
no näinhän se on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)