Aihe: Cubase SE3:n asennus toiseen koneeseen
1
faq1
10.07.2007 09:42:39
Minulla on donglellinen Cubase SE3 asennettuna vanhaan koneeseeni. Nyt näyttää siltä, että joudun ostamaan muista syistä uuden koneen.
Toimiikohan dongle-SE3 -paketti enää uudesa pc:ssä? Ajattelin vaan, että jos rekisteröitymisen yhteydessä on dongleen kirjattu ko koneen hardware-tieto, niin saako sitä enää toimimaan uudessa koneessa?
Jos ei saa, niin kait täytyy ottaa Cubasen toimittajaan/valmistajaan yhteyttä?
hape
10.07.2007 10:05:35

Minulla on donglellinen Cubase SE3 asennettuna vanhaan koneeseeni. Nyt näyttää siltä, että joudun ostamaan muista syistä uuden koneen.
Toimiikohan dongle-SE3 -paketti enää uudesa pc:ssä? Ajattelin vaan, että jos rekisteröitymisen yhteydessä on dongleen kirjattu ko koneen hardware-tieto, niin saako sitä enää toimimaan uudessa koneessa?
Jos ei saa, niin kait täytyy ottaa Cubasen toimittajaan/valmistajaan yhteyttä?

Toimii. Yks donglen ideahan on just, että sulla voi olla softa asennettuna vaikka kymmeneen koneeseen, mutta voit käyttää vaan sitä missä on dongle paikoillaan. Mun tietääkseni dongleen ei kirjata mitään koneen hardwaretietoja.
Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
goashem
10.07.2007 10:32:31

Yks donglen ideahan on just, että sulla voi olla softa asennettuna vaikka kymmeneen koneeseen, mutta voit käyttää vaan sitä missä on dongle paikoillaan. Mun tietääkseni dongleen ei kirjata mitään koneen hardwaretietoja.

Toimiihan se, olen testannut samaa donglea sekä Win XP- että Mac-koneessa.
"And music... Well, it's just entertainment, folks!" - Devin Townsend.
Juntunen
10.07.2007 11:25:16

Jepu, toimii. Mullakin pyörii läppärissä ja pöytäkoneessa SE.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)