Aihe: FL7 ja käynnistys ongelmat
1
johanssen
23.04.2007 18:49:18

Onko muilla ollu tämän tapaisia ongelmia FL Studio 7 kanssa?

Kun yrittää aukaista tallennettua projektia ohjelmaan, niin monesti täytyy yrittää 5-10 kertaa, että sen saa auki. Ohjelma aina havaitsee avatessaan virheen ja sitten se pitää sulkea ja sitten taas yrittää uudestaan. Rasittaa. Sanoisin, että mulla on projekteissa keskimäärin 5 audioraitaa ja sitten midinä vedetty rummut, koskettimet ja jotain muuta hilputtelua. Näihin on sitten lisätty tietysti efektejä, kompuraa, EQ ym; sanotaan nyt keskimäärin kaksi per raita mikserissä.

Yleensä ohjelman jäädessä jumiin projektia ladatessa , jää yläpaneelin vihjeikkunaan näkymään joko Fruity Reverb tai Fruty Wrapper. Eli olisiko näiden sydeemien latautumisessa jotain ongelmia, joka aiheuttaa ohjelman kaatumisen?

Kaikki projektit ovat tosin auenneet alle 15 yrityskerran jälkeen, mutta onhan toi aika v..mäistä puuhastelua.

..vai onko yksinkertaisesti syynä mun vanha k-yksikkö, jossa on vaan 1,7 GHz prossu. Muistia on kyllä 2 Gigaa. Enempäähän mun koneeseen ei mahdukkaan. Kyllä tolla kuitenkin sitte pärjää, kun projektin saa auki ja muistaa käyttää Guitar Riggiä kiertoteitse(se kun on varsin tehosyöppö).
asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin ellun kanat
lindo
24.04.2007 00:28:58
Mikä tuo ohjelman havaitsema virhe on?
Rok rok
johanssen
24.04.2007 01:43:29

Virheraportista en kyllä saa mitään tolkkua. Mitäs tietoja siitä pitäis osata löytää, että joku vois olla avuksi? Ja nyt kannattaa neuvoa selkokielellä eikä tietokone slangilla, jotta täälläpäässä se tyhmempikin ymmärtää.
lindo
24.04.2007 21:45:35
Virheraportista en kyllä saa mitään tolkkua. Mitäs tietoja siitä pitäis osata löytää, että joku vois olla avuksi? Ja nyt kannattaa neuvoa selkokielellä eikä tietokone slangilla, jotta täälläpäässä se tyhmempikin ymmärtää.

Sen takia ajattelinkin että olisit kertonut mitä siinä sanotaan, jos vaikka joku ois sua viisaampi. Laitat vaikka screenshotin.

Hehee, oliko mun vastaus "Mikä tuo ohjelman havaitsema virhe on?" tietokone slangia?
Rok rok
johanssen
25.04.2007 01:28:23

Hehee, oliko mun vastaus "Mikä tuo ohjelman havaitsema virhe on?" tietokone slangia?

Hehe...mutta screenshotti sitte jo oli. Poistin tänään FL:n C:levyltä ja asensin sen uudelleen toiselle levylle ja ainakin nyt aluksi tuntu auttavan. Mutta mikäli vaiva palaa, niin kyllä mie screenshotit tänne pistän, kun vaan tiedän mikä se on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)