Aihe: Kannettavat ja midi / audio softat
1
Ansel59
11.12.2005 11:27:45
Tervehdys !

Voisitteko jakaa kokemuksia kannettavan käytöstä midi / audio softan kanssa.
Olen pohtinut mahdollisuutta siirtyä läppärin kyttöön.

Itselläni pöytäkone 450Hz 512Mg jossa Win Me ja Logic Audio Gold 4.8.1, äänikorttina SB Live Platinum.
Yritin päivittää XP:en mutta se ei tykännyt vanhoista softista joten palasin takaisin Me:n pariin. Tällä softalla olisi tarkoitus jatkaa.

Käytättekö ulkoisia äänimoduleita ja /tai kovalevyjä usb/ firewire. Miten audio softien kanssa riittää tiedonsiirtonopeudet tuleeko ongelmia viiveiden kanssa.

Kiittäen vinkeista Ansel59

PS. Ihan kotitarvemuusikko vaan ei ihan hirveitä ammatillisia ambitioita mutta olis kiva siihen midi sälän väliin saada vähän oikeatatakin ääntä.
CryptoFib
12.12.2005 01:08:45
Kyllähän se toimii audiokäytössä. mulla on m-audio ozone äänikorttina/phantomina/kiipparina ja usb2 kovolta pyörittelen audioraitoja eikä ongelmia ole ilmenny, toimii ihan siinä missä normikonekin. XP taitaa kaikesta huolimatta olla järkevin vaihtoehto käyttöjärjestelmäksi PC-puolella. yty läppäri, jossa näyttis omilla muisteilla ja 7200rpm kovo, niin kyllä sillä järkevästi pyörii amatööriprojektit.
Toiseksi mitä olen olosuhteet huomioiden yrittänyt kuunnella lienee mahdollista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)