Aihe: Asensin kx-driverit ja nut kaiuttimista ei kuulu mitään!
1
Sebastian
08.02.2003 20:10:27
Elikkäs asentelin äsken kx-driverit osoitteesta www.kxproject.spb.ru .Sain laskettua latenssit alhaiselle tasolle mutta sitten huomasin että mistään ei kuulu pihaustakaan. Koitin soittaa cd:itä ja vaikka mitä mutta mitään ei kuulu.

Käynnistin koneen uudestaan jolloin tuli virheilmoitus että kx-mixeriä ei voi suorittaa koska puuttuu yks .dll file. Tiesin kumminkin mistä se löytyy joten kopioin sen windows/systems32 kansioon jossa kxmixer.exekin sijaitsee. Käynnistin koneen uudestaan ja nyt kx-mikseri aukeaa, mutta mitään ei silti kuulu.

Onko kellään ideoita et mitä kannattas kokeilla seuraavaks?
Sebastian
08.02.2003 23:23:19
Niin ja mun äänikortti on Soundblaster Audigy.
PBL!
10.02.2003 12:08:40
Mene siihen DSP osioon, joka on siellä mikserissä. Oletusarvoina ainakin mulla oli sisäiset kytkennät väärin ja sieltä joutui muuttamaan aika paljon.
Ota vaikka ensin se peak-laatikko ja laita se fx-boxin viereen. Sitten vetelet piuhoja siihen ja katsot peakin mittareista milloin tulee tavaraa. Sitten pitää vetää kytkennät jotain kautta pääulostulolle.
Sebastian
11.02.2003 17:56:32
Aikaisemmin ton creativen ajureilla ei päässyt kun 500ms latenssiin mut nyt kun poistin noi kx-driverit niin pääsen 5ms:iin. Homma on siis näiltä osin hoidossa enkä tarvii enää opastusta. Kiitos kuitenkin.
PBL!
11.02.2003 22:41:10
Miten uudet ne creativen ajurit on?
Mun edelliset creativen ajurit oli muistaakseni elokuulta ja niillä latency oli just tota 500ms luokkaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)