Aihe: Laulusoundin editointi
1
phannola
28.04.2003 21:07:17

Tarkoitus olisi äänitellä omaa "musiikkia", mutta kun omaa ääntään ei kehtaa edes suihkussa kuunnella, eikä ole oikeaan vokalistiin varaa. Eli olisiko kellään tiedossa ohjelmaa/viritelmää, jolla saisi WAViksi äänitetyn laulunpätkän kuulostamaan "elektroniselta"? Siis tyyliin esim. Mike Oldfieldin Five Miles Out, Limp Bizkitin Chocolate Starfish -levyn intro, tai Bomfunkkien Super Electric.
superfly
28.04.2003 21:47:30
Kirjoittajan kuvaus itsestään: Vitut minä mitää kerro... Epäsosiaalinen yksilö. Koita googleen kirjoittaa, notta "vocoder".
phannola
29.04.2003 17:02:20

Kirjoittajan kuvaus itsestään: Vitut minä mitää kerro... Epäsosiaalinen yksilö.

Voihan voimasana sentään. Eikai minulla nyt ole mitään syytä kertoa itsestäni yhtään mitään henkilöille, joista tuskin ketään edes tunnen. Muutenkin ärsyttää tuollainen täysin turha säätäminen.

Kiitos nyt silti avusta.
superfly
29.04.2003 17:11:15

Voihan voimasana sentään. Eikai minulla nyt ole mitään syytä kertoa itsestäni yhtään mitään henkilöille, joista tuskin ketään edes tunnen. Muutenkin ärsyttää tuollainen täysin turha säätäminen.

Kiitos nyt silti avusta.

Varmaan huomaat vastausten määrästä, että muutkin haluaisivat tietää kysyjästä jotain...
Fortune
29.04.2003 20:48:58

Varmaan huomaat vastausten määrästä, että muutkin haluaisivat tietää kysyjästä jotain...

Siitä ei liene kyse. Ei ole vain vielä osunut tietäjien silmiin.

Tuolla studiotyöskentelypalstalla oli juttua tästä, katso jos sieltä jotain irtoaisi.
superfly
29.04.2003 23:41:54
Juu, ei ollut tarkoitus olla ikävä ihminen...
phannola
02.05.2003 17:46:38

Huomaan vastausten määrästä, että muutkaan eivät tiedä ko. asiasta mitään...
Fortune
02.05.2003 17:58:35

Huomaan vastausten määrästä, että muutkaan eivät tiedä ko. asiasta mitään...

Koeta Studiotyöskentely-palstaa, ehkä Konemusiikki-vastaavaltakin voisi löytyä plugareista ja efekteistä tietäviä.
superfly
02.05.2003 18:02:55
Tuolta löytyy vähän lisää perusinfoa:

http://www.liebrand.nl/la/vocoder.html
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)