redondo 17.05.2003 13:49:04 | |
---|
Onkohan olemassa mitään lähes yhtä yksinkertaista musan nauhoitus ohjelmaa kuin windowsin oma ääninauhuri? Mutta äänenlaatu sais olla parempi ja tietty nauhotuksen pituuskin voisi olla pidempi. En tarvitse mitään noista ohjelmista joita keskusteluissa yleensä mainitaan koska koneenikaan ei ole uusinta uutta. Mahtaako semmosta ohjelmaa löytyä muualta kuin omasta päästäni? |
qfleax 17.05.2003 13:57:28 | |
---|
Onkohan olemassa mitään lähes yhtä yksinkertaista musan nauhoitus ohjelmaa kuin windowsin oma ääninauhuri? Mutta
On. Netti pullollaan. Hakukonetta kuritat.
äänenlaatu sais olla parempi ja tietty nauhotuksen pituuskin voisi olla pidempi.
Parempaa äänenlaatua et saa kyllä millään:) Siis eihän se riipu ohjelmasta tässä tapauksessa. Säädä nauhoituslaatu sopivaksi.
En tarvitse mitään noista ohjelmista joita keskusteluissa yleensä mainitaan koska koneenikaan ei ole uusinta uutta. Mahtaako semmosta ohjelmaa löytyä muualta kuin omasta päästäni? "Keskusteluissa mainitut ohjelmat" ei yleensä vaadi läheskään uusinta uutta. 3-5 vuotta vanha masiina riittää monesti. |
redondo 17.05.2003 14:00:49 | |
---|
Oon muutamia kokeillu noista ohjelmista, mutta saavat kyllä ainakin mun koneen polvilleen joka on 5 vuotta vanha. Vaikka hakuja olen käyttänyt niin en ole oikein etsimääni löytänyt, sen sijaan näitä kymmenraitaohjelmia löytyisi kyllä. |
Fortune 17.05.2003 15:14:20 | |
---|
|
Ukko 18.05.2003 10:48:24 | |
---|
Onkohan olemassa mitään lähes yhtä yksinkertaista musan nauhoitus ohjelmaa kuin windowsin oma ääninauhuri? Mutta äänenlaatu sais olla parempi ja tietty nauhotuksen pituuskin voisi olla pidempi.? Hommaa joku halpis audio/sekvensseri. Ja siihen pluggareiksi reverb, delay/flanger/phaser/chorus, kompura ja ekku. Opettelemaan joudut joka tapauksessa tietyt perusteet vaikka haet kuinka simppeliä systeemiä. |
sunspire 20.05.2003 09:54:37 | |
---|
Suosittelen Goldwavea. Ominaisuuksiahan tossa on aivan liikaa, mutta ihan perus nauhotus onnistuu yhdellä napin painalluksella. Luot vaan mieleisen mittasen ja laatusen (myös masteri tasoisen) filun ja paat recin päälle. Sähköisesti vahvistetussa musiikissa on ensiarvoisen tärkeää pitää huoli laitteiden oikeaoppisista säädöistä: kaikki putikat kaakkoon ja letti heilumaan! |
Dream 22.05.2003 16:54:15 | |
---|
Metal...! |
Vilhelmus 22.05.2003 20:36:32 | |
---|
Mikä tossa on tarkotus? Mä en saa mitää tolkkua eikä pelitä mitenkää. Kaipa siinä on readme-tiedosto mukana? Niillä ainakin minä opin sitä käyttämään joskus viisi vuotta sitten.
Kaikki komeat miehet ovat hinttejä. -Turbo Terminaattori |
Dream 23.05.2003 10:41:29 | |
---|
Kaipa siinä on readme-tiedosto mukana? Niillä ainakin minä opin sitä käyttämään joskus viisi vuotta sitten. Mä en kyllä tainnu saaha Read me tiedostoa. En tiedä, ihan sama.
Metal...! |
Ai mää vai? 23.05.2003 16:21:14 | |
---|
Mä olen käyttänyt Audacity-ohjelmaa,yhtä yksinkertainen kuin windowsin oma nauhuri mutta äänityksen pituus ei ole rajoitettu. katso www.audacity.sourceforge.netHyvää jatkoa jos oma ei riitä. |
äM Mä 02.06.2003 15:13:31 | |
---|
Suosittelen Goldwavea. Ominaisuuksiahan tossa on aivan liikaa, mutta ihan perus nauhotus onnistuu yhdellä napin painalluksella. Luot vaan mieleisen mittasen ja laatusen (myös masteri tasoisen) filun ja paat recin päälle. Must tää (GoldWave) ei oo erityisen helppo käyttönen ... (en tiiä miks? ehkä ku siinä joutuu määritteleen nauhan pituutta yms. jo etukäteen. Audacity on yks helppo käyttösimmistä + VST yhteen sopiva. Jos sulla sattuu oleen SB ni sen mukana tulee tosi helppo käyttönen WaveStudio ohjelma, mut sitä ei taida saada muutenku asentamalla SoundBalsterin. |