Aihe: Äänitys Android-tabletilla
1
Murgo
11.12.2023 09:56:53

Millähän laitteella (interface) ja sovelluksella onnistuisi ihan simppeli moniraitaäänitys Android-tabletilla (USB C, ei audioimputtia tms.)? Riittäisi siis että tablettiin saisi mikseristä linjatasoisen stereosignaalin sisään ja pystyisi äänittämään ja jossain määrin editoimaan raita kerrallaan sekä toistamaan aiempia raitoja kuulokkeista samalla kun seuraavaa äänitetään.

Enempi miksaus ja efektit yms. sitten tietokoneella eli tabletti toimisi tosiaan vain "nauhurina". Mieluiten tietty mahdollisimman kokonaisedullinen ratkaisu.
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
PIM
17.12.2023 09:44:25
Mä olen kohta kymmen vuotta eli jostain Android 4.2 versiosta lähtien äänitellyt Android puhelimilla ja tabletilla käyttäen Extreamsd:n Audio Evolution Mobile Studio appia ja Extreamsd:n omaa custom USB-ajuria, joka ohittaa Androidin oman audiojärjestelmän. Vielä tähän päivään mennessä ei ole tullut vastaan sellaista USB-laitetta, joka ei olisi toiminut AEM:n kanssa, oli kyse sitten Midas MR-18 digimikseristä, USB-mikistä tai Mooer Prime P1 efektipurkistaa, ja parhaimmiillan olen äänittänyt toistakymmentä raitaa kerrallaan em. digimikseristä.

https://www.extreamsd.com/
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)