Aihe: Uutuuksia
1
Mikael
28.11.2023 18:21:21 (muokattu 28.11.2023 18:27:11)

Ehkä tarjousten ja ilmaisten rinnalla vois seurata uusia mielenkiintoisia asioita.

Klanghelm on julkaissut ainakin itseä kovasti kiinnostavan uuden jousikaiun, jossa on mallinnettu AKG:n studiokäyttöön suunniteltuja BX-sarjan jousikaikuja. Jotain tällaista oon odottanukin kun UAD:lla on kyllä BX20 mutta siitä ei ole natiiviversiota ja hintaakin on.. TENS sistältää BX20:n lisäksi kaikki muutkin BX-sarjalaiset (BX5 - BX25) joten 24€:lle saa kyllä katetta. Ostin testaamatta :) BX20:sta oon himoinnut siitä asti kun omani möin pois... se oli kyllä ihq mutta aikamoinen, keiskikokoisen jääkaapin kokoinen mötikkä.

Klanghelmin tuotteista on ainakin mulla entuudestaan todella hyviä kokemuksia ja plugarien hinnat ovat lähtökohtaisestikin erittäin kohtuulliset.

https://klanghelm.com/contents/products/TENS
Fuzz is Clean!
Henri Henri Olavi
28.11.2023 18:33:00
"introduced by a famous Austrian company"

Eikö nyt olisi vaan voinut sanoa sitä nimeä? :)

Hinta = halpa. Ostan pois ja kokeilen joskus. Jos muistan.
Laughter is the most powerful banishing ritual.
Mikael
28.11.2023 20:34:19 (muokattu 28.11.2023 20:44:31)

Varmaan Universal Audion lakimiehet olis olleet heti kimpussa :D

Tässä vähän tätä testanneena oon kyllä vaikuttunut. Kaikki noi eri mallit ovat keskenään tosi erilaisia ja mun orginal jousikaikusuosikki BX20 on erittäin maukas. Tästä on kyllä todella moneksi ja hinta on kyllä erittäin edullinen siihen nähden mitä saa. Myös tää modulaarihenkinen modulaatiomatriisi tuntuu joteinkin tosi innovatiiviselta ja varmaan käyttistä kaikenlaisessa synapulputtelussa...
Fuzz is Clean!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)