Nyt olisi pienehkö kiire, eikä ehdi alkaa lainailemaan viritysmittaria kavereilta. Tarkoitus olisi alkaa kielien paksuuden vaihdon jälkeen säätämään intonaatiota kohdalleen. Ajattelin homman tehdä tietokoneella. Muutamaa softaviritintä olen kokeillut, mutta niistä en saanut intonaation säätöön tarvittavaa tarkkuutta irti. Eli sen pitäisi siis näyttää todella pienetkin erot vireessä, koska tämmöinen tiinnituspää ei pieniä eroja havaitse. Kertokaa kokemuksianne. Ja linkkejäkin saa laittaa. Thanks. Harppu on alaston piano |
Nyt olisi pienehkö kiire, eikä ehdi alkaa lainailemaan viritysmittaria kavereilta. Tarkoitus olisi alkaa kielien paksuuden vaihdon jälkeen säätämään intonaatiota kohdalleen. Ajattelin homman tehdä tietokoneella. Muutamaa softaviritintä olen kokeillut, mutta niistä en saanut intonaation säätöön tarvittavaa tarkkuutta irti. Eli sen pitäisi siis näyttää todella pienetkin erot vireessä, koska tämmöinen tiinnituspää ei pieniä eroja havaitse. Kertokaa kokemuksianne. Ja linkkejäkin saa laittaa. Thanks. APGuitar Tuner on ollut ainakin minulle riittävän hyvä. Koitas etsiä hakukoneella. |