duca 03.07.2003 20:47:48 | |
---|
Hello! Sain tänään tuon kortin asennettua koneeseen ja kaikki toimii muuten täysin, mutta noihin mikkietusiin liitettäessä tuntuu, että tuo phantom kytkin ei anna virtasta. Tuntuvat kaikki virtaa vaativat mikit olevan pimeänä.. tarviiko tuo jotenkin kytkeä päälle / onko siihen joku muu kikka vai sattuiko vai semmoinen vehjes josta tuo on phantomi on pimeänä. Jos ajan erillisen mikserin (phantomit päällä) kautta balansoimattomaan linjasisäänmenoon niin pelaa ok. -Jere- |
niko 04.07.2003 12:05:42 | |
---|
Minulla kyllä antoi mielestäni phantomia sen kun kerran kokeilin aikanaan. Minulla menee konkkamikit erillisen etuasteen kautta, ei tule noita hoontechin omia etusia käytettyä sitten. Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku. |
flimtrick 04.07.2003 12:20:26 | |
---|
Mulla kyllä toimi ihan heti kun vaan laitoin sen phantomin päälle. Ei siinä pitäs mun mielestä olla mitään säätöä erikseen. Vaikuttais kyllä et siinä on joku vikana. |
duca 04.07.2003 13:19:41 | |
---|
Hello! Sain tänään tuon kortin asennettua koneeseen ja kaikki toimii muuten täysin, mutta noihin mikkietusiin liitettäessä tuntuu, että tuo phantom kytkin ei anna virtasta. Tuntuvat kaikki virtaa vaativat mikit olevan pimeänä.. tarviiko tuo jotenkin kytkeä päälle / onko siihen joku muu kikka vai sattuiko vai semmoinen vehjes josta tuo on phantomi on pimeänä. Jos ajan erillisen mikserin (phantomit päällä) kautta balansoimattomaan linjasisäänmenoon niin pelaa ok. -Jere- Lisäyksenä vielä, että nyt näyttää siltä että se phantom antaa virtasta, mutta gaini ei riittä edes lähelle. Jos sen lyö täysille ja naputtelee konkkamikkiä sormilla niin just ja just kuulee, että jotain sieltä tulee. Normaalit mikit pelaa ok. Jos otan tuon phantomin miksauspöydän / insertin kautta niin kaikki pelaa ok. -Jere- |
flimtrick 04.07.2003 18:18:24 | |
---|
Jos sen lyö täysille ja naputtelee konkkamikkiä sormilla niin just ja just kuulee, että jotain sieltä tulee. Mikä mikki toi sun konkkamikki muuten on?? |
duca 04.07.2003 21:18:42 (muokattu 04.07.2003 21:22:17) | |
---|
Mikä mikki toi sun konkkamikki muuten on?? T.Bone sc450 - ihan asiallisen kuuloinen hintaisekseen. Edelleen lisäystä tuohon ongelmaani: phantom toimiikin ok, mutta nuo etuset ei anna kyllä riittävästi gainia vaikka vääntäis potikat täysille. Eli tuo mitä aiemmassa postissani sanoin, että normaalit mikit toimii ok --> pötyä. Kumpikin kanava käyttäytyy tismalleen samalla tavalla. Ei saa esim. säröille ei sitten millään. Kuinka paljon teidän pitää dsp2000:ssa vääntää gainiä jotta esim shuren 58:lla saa 0db:tä rikki? -Jere- |
flimtrick 05.07.2003 12:33:08 | |
---|
En ole Shurea kokeillut mutta mulla on toi T.Bonen SC400 konkkamikki joka tuli tän äänikortin mukana. Ja kyllä tänkin kans saa vääntää gainia aika paljon et saa hyvin kuulumaan. Tämä mikki ei kyllä tosin taida olla mikään kovin hyvä. Mulla on ollut myös vähän häikkää tossa mikissä heti alusta asti... |
Soppe 11.07.2003 01:05:27 | |
---|
Luulisin, että se etuaste vain on niin käsi. Toki voi olla, että tietokoneen kautta tuleva virta ei ole riittävää, vaikka niin väitetään muistaakseni paketissa. I will choose a path that's clear, I will choose freewill. |
flimtrick 11.07.2003 09:49:55 | |
---|
mulla on kyllä siinä äänikortissa 12V muuntaja mut en tiedä auttaaks se mitään.... manuaali neuvoo käyttämään 12V muuntajaa mut luin jostain et se ei riitä.... Ota nyt tosta selvää. Tietääks joku asiasta jotain?? |