Aihe: Sonar 2 XL
1
Lauri666
28.06.2003 14:17:15
Noni laitoin rumpu midin-> hide track. Eli kuinka sen saa takaisin näkyviin, kun pitäisi vielä mixata rumpuja??

~Late~
I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead.
Ukko
29.06.2003 11:08:47

Noni laitoin rumpu midin-> hide track. Eli kuinka sen saa takaisin näkyviin, kun pitäisi vielä mixata rumpuja??~Late~

??????????
Lauri666
29.06.2003 13:04:57
Eli olin tehnyt Rumpu MIDIn "valmiiksi" ja nauhoitin sen audioksi. Joten ajatteli eihän sitä midiä tossa tarvitse enää pitää näkyvillä tilaa viemässä, joten sen voisi piilottaa. No oikealla näppäimellä: Hide MIDI track! No se meni sitten jonnekkin mistä sitä en löydä! Että miten sen saa takaisin? Ja sen saa takaisin, mutta itse en tiedä!?

~Late~
I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead.
Ukko
29.06.2003 20:17:22

No se meni sitten jonnekkin mistä sitä en löydä! Että miten sen saa takaisin? Ja sen saa takaisin, mutta itse en tiedä!?
Eiks siellä ole namiska mistä saa piilotetut raidat takaisin näkyviin. En osaa sanoa koska en ikinä piilottele raitoja.
Lauri666
30.06.2003 20:21:03
Joo sain jo bändi kaverilta tiedon. Kiitos nyt kummiskin!

~Late~
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)