Aihe: Tietokoneen sekvesseri softa & ulkoinen soundimoduli.
1
the_one
01.08.2003 14:03:39
Eli kysymys lyhennettynä on miten tallennan/äänitän valmiin biisin, jonka olen tehnyt tietokoneen sekvesseri softalla ja ulkoisella soundimoduulilla..alla tarkemmin->

Olen käyttänyt jo pidemmän aikaa tietokoneen sekvesseri softaa (fl studio 4.1) ja sen kanssa vst-pohjaisia softa soundimoduuleita, softa samplereita, softa raitureita ja softa efektejä, mutta nyt minulla on ulkoisiakin laitteita esim. ulkoinen (eli rautatason) soundimoduuli yamaha MU-100 ja olen saanutkin ohjattua sitä softa sekvensserillä, mutta miten hoidan valmiin biisin äänittämisen/tallentamisen (joko fruityloops studiolla tai vaikka cubasella?) jonka olen softasekvensserillä tehnyt, koska samassa biisissä on rautatason soundimoduulin soundeja mutta myös softa soundimoduulin soundeja..midiportin kauttahan kulkee vain dataa ei ääntä..miten tuo (oikeaoppisesti) toteutetaan toteutetaan? Onko rautatason renkutukset tallennettava erikseen ja raiturilla yhdistettävä softalla tehtyyn osaan ja miten se sitten tapahtuu jollain softa sekvensserillä?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)