Aihe: FXTeleport-kokemuksia?
1
Notefix
31.07.2003 11:23:52

Olen aikeissa siirtyä huomattavassa määrin virtuaalipuolelle synajutuissa. Eli, tarkoittaa sitä että pitää hankkia monta PC:tä lisää. Onko kellään kokemusta Suomessa tällaisesta ohjelmasta: http://www.fxteleport.com/

Eli, ilmeisesti verkon kautta saadaan huomattava määrä virtuaali-instrumentteja ja efektejä toimimaan yhdessä. Vaikuttaisi unelmasysteemiltä mulle, mutta kun ei ole hajuakaan noista verkkojutuista ja niiden todellisesta toimivuudesta.
Tabbu
31.07.2003 21:09:09

Oletko käynyt Northernsounds foorumilla? Jokatapauksessa siellä käytiin/käydään melko mielenkiintoista keskustelua aiheesta. Tuo on varmaan minullakin jossain vaiheessa ostoslistalla.

Tässä linkki keskusteluun:

http://www.northernsounds.com/ubb/N … ebb.php?ubb=get_topic;f=24;t=000309

Tabbu
"Säveltäjän tehtävänä on ylläpitää ja edistää yleistä henkistä hyvinvointia ja kehitystä tuomalla sisältöjä, joita hyödyntämällä kulttuurin kuluttaja kykenee tuottavampaan yhteiskunnalliseen toimintaan"
Notefix
01.08.2003 11:17:21

Oletko käynyt Northernsounds foorumilla?

Joo, EWQLSO on syy miksi pitäisi vihdoin rakentaa iso virtuaalisysteemi. Tuossa on tulevaisuus ja se muuttaa aika paljon työskentelytapoja. Yksi kone ei vain jaksa enää pyörittää plugeja ja instrumentteja milläään.

Huolestuttaa vaan tuonllaisen toimivuus, koska jos hankkii neljä konetta, pitäisi olla edes jonkunlaista takuuta systeemin toimivuudesta.
Tabbu
02.08.2003 13:53:56

Jaa että EWQLSO :) Se kyllä varmaan todellakin vaatii todellakin sen neljä konetta. Kyllähän noilla käyttäjillä on ollut FX:stä ihan hyviä kokemuksia ja minä ainakin suhtaudun tuohon ohjelmaan luottavaisesti. Odottelen vain mielenkiinnolla Gigastudiotuen lisäämistä ohjelmaan. Sitten se on kyllä jo pakko-ostos!

Itse olen ajatellut ostavani VSL:n performance setin (pro editionin) ja sitten ehkä QLSO:n brass - paketin. Tosin nyt olen rahaton ja haaveitahan nämä vielä ovat.

Perhana kun tän pitää olla näin kallista!!!

Tabbu
"Säveltäjän tehtävänä on ylläpitää ja edistää yleistä henkistä hyvinvointia ja kehitystä tuomalla sisältöjä, joita hyödyntämällä kulttuurin kuluttaja kykenee tuottavampaan yhteiskunnalliseen toimintaan"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)