Aihe: cubase sx probleemo!
1
kostaja
13.08.2003 09:10:03
Mulla oli eri ääni kortti testissä ja sen kans sai tapella että sai toimiin.. no sitten tämän jälkeen palasin tähän vanhaan koneen omaan korttiin ja äänet muuten pelaa ihan oikein mutta cubase ilmoittaa käynnistyksen yhteydessä että audio engine do not found! eli se ei löydä äänikorttia sun muuta..!! missä vika!? asensin kortin ajurinki uudestaan ja kaikki muut ohjelmat pelaa juuri kuten pitää mutta cubase ei löydä ääniä!! onko täm nyt jostain asio -jutuista kiinni!? mitä mun pitäs asian hyväksi tehdä että saisin ton pelittään!?
Uforomeo
13.08.2003 09:16:04
Mulla oli eri ääni kortti testissä ja sen kans sai tapella että sai toimiin.. no sitten tämän jälkeen palasin tähän vanhaan koneen omaan korttiin ja äänet muuten pelaa ihan oikein mutta cubase ilmoittaa käynnistyksen yhteydessä että audio engine do not found! eli se ei löydä äänikorttia sun muuta..!! missä vika!? asensin kortin ajurinki uudestaan ja kaikki muut ohjelmat pelaa juuri kuten pitää mutta cubase ei löydä ääniä!! onko täm nyt jostain asio -jutuista kiinni!? mitä mun pitäs asian hyväksi tehdä että saisin ton pelittään!?

Jos äänet kerran toimii muuten oikein niin mene sieltä cubasen omasta Audio setupista säätämään. Voi olla että cubase "olettaa" edelleen että sulla on se testissä ollut kortti ja koittaa käyttää sen systeemejä. Eli sieltä sitten kaikista valikoista valitset sen nykyisen kortin.

Tsekkaa myös että windowssista on poistettu se testissä ollut kortti kokonaan (järjestelmä jne.).

Nuo nyt tulee ensimmäisenä mieleen.
kostaja
13.08.2003 11:33:58
joo mut sielä cubasen setupissa ei ole mitään... eli kaikki asio ajuri kohdat sun muut on ihan tyhjiä!!
alussa se valittaakin että audio engine not found eli se ei niinku löytäs mitää äänikorttijuttua! onkohan joku ajuri nyt kadonnu jonnekki tai jotain..
PL
13.08.2003 11:49:15 (muokattu 10.12.2003 11:08:40)
..................
kostaja
13.08.2003 12:04:34
I dont have it on the f***ing cd... Damn! :)
Fortune
13.08.2003 12:44:48
I dont have it on the f***ing cd... Damn! :)

Elikä kaupasta ostamaan alkuperäinen versio.

Piraatti jäi kiinni :)
"Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks"
kostaja
13.08.2003 13:45:47
tai sit mul on vaan levy hukas tai jotain...:)
okei, eipä täällä monella taida laillista olla..!
Fortune
13.08.2003 15:52:37
tai sit mul on vaan levy hukas tai jotain...:)
okei, eipä täällä monella taida laillista olla..!

Yllättävän monella on.

Liian monella taas ei.

Moraalia peräänkuulutetaan, jos on tarvetta moiselle oikeasti, niin rahat ostamiseenkin on. Vähäisempään käyttöön on freeware-kamaa.
"Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks"
kostaja
14.08.2003 07:08:17
asensin uusiksi koko sx:än mut sama tilanne.. puuttuuko multa nyt joku asio ajuri tai jotain? miksei se huomaa mun nykyistä korttia..? pitäskö mulla olla käytössä joku asio tai mme ajuri?
Notefix
14.08.2003 08:55:59

Yllättävän monella on.

Liian monella taas ei.

Ton piraattijutun takia mä en enää viitsi vastata softakysymyksiin ollenkaan vaikka tietäisinkin vastauksen.

Alkaa usko mennä moneen juttuu, kun tilaisuus tekee niin monesta varkaan.
PL
14.08.2003 08:59:50 (muokattu 10.12.2003 11:08:06)
..................
Fortune
14.08.2003 09:12:23
Tämän saman syyn takia en mielelläni vastaile ohjelmien käyttöön liittyviin kysymyksiin.

Noihin minä vastaan, jos satun tietämään, koska nykyään manuskat ovat sähköisessä muodossa ja kiinteästi ohjelman mukana. Mutta kyllä noista bugittavista ohjelmista ja kysymyksistä, missä suunnilleen kysytään, mitä Cubase SX:lla tehdään, tietää aika hyvin käyttäjän motiivin ja ohjelman laillisuuden...

Surullista niille joilla on laillisten versioiden kanssa ongelmia, mutta toisaalta heillä on takanaan ohjelman toimittajan ja maahantuojan tuki.

Jep, mutta aika surullisia ne Suomessa monen maahantuojan suhteen ovat ja monet ohjelmistojen tekijätkin ovat aika nihkeitä support-puolella, valitettavasti.
kostaja
14.08.2003 09:41:08
aha.. kiitoksia vaan kauheasti..
ihan laillisen softan kyllä omistan... kysellään sitten muualta!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)