Aihe: Äänikortit -Mitä softia mukana?
1
äM Mä
05.10.2003 20:58:11 (muokattu 06.10.2003 14:35:13)
Ajattelin kysellä (yllätys, yllätys) äänikorteista, mutta en kuitenkaan varsinaisista korteista vaan niiden mukana tulevista softista. Lähes kaikki kortit sisältävät jotain softia, mutta niistä ei oikeen ota aina selvää. Esim. Audigyn mukana tulee Cubasis, FruityLoops CE ja jotain muita. Noh, tässä ostajalle tulee heti ongelma, mitä tarkoittaa CE? Kyseessä on joku erikois versio, mutta aika vaikea arvata mitä rajotuksia se sisältää.

Eli voisitteko kertoa omistamienne kortien mukana toimitetut softat sekä mahdolliset rajoitukset. Musakonetta ostaessa pääsis paljon halvemmalla, jos sais kortin mukana jo perusjuttuihin pystyvän audiosequn. Mua itseäni kiinnostaa 300€ kortit, mutta tokihan kalliimpienkin tietoja saa kertoa, koska voihan se olla, että jos niiden mukana tulee parempaa softaa ni sijotan sit korttiin vähän enemmän.

Edit: Tuosta fortunen huomautuksesta johtuva lauseen poisto... kai sä olet oikeassa. Pitääpä tutkia tarkemmin sit noita vehkeitäkin.
Fortune
06.10.2003 10:03:21

PS. Pysytään PC puolella älkää kiusatko mua ProToolsilla. Jooko?

Mikä tämän lauseen pointti oli, Digi001, M-box jne. löytyvät PC:llekin (eikös Digi002 löydy nykyään myös?)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)