Olen tuossa omaksi ilokseni alkanut viime aikoina nauhoittelemaan koneelle kaikennäköisiä kitarahäröilyjä. Kuitenkaan en ole lähellekään tyytyväinen soundeihin,lähinnä särösellaisiin,mitä olen "saanut aikaiseksi". Välineinä on ollut Epiphone Flying V-kitara, Korg AX1000G-multiefekti,ja GoldWave. Nyt omistan myös Amplituben rekisteröimättömän version ja N-trackin. Sellaisen julman särösoundin aikaansaamiseksi apu olisi tarpeen.Millä ilveellä saisi nimenomaan metallin soittamiseen passaavaa säröä kotikonstein aikaiseksi? Nyt nimittäin vika on mitä luultavimmin on käyttäjässä eikä välineissä. Itse en tätä parempaa särösoundia ole saanut aikaiseksi. --->
www.mikseri.net/rotta86 Lähinnä ärsyttää juuri se,että särösoundi kuulostaa muoviselta, ja ehkä jotenkin kaukaiselta. Eikä Presence-namiskan säätely ole juurikaan auttanut. Oman vahvistimen kautta soitettuna(Peavey Bandit 112) olen ollut säröihin erittäin tyytyväinen,tietokoneeseen lyötynä Korgin säröistä tulee ilman vahvistinmallinnuksia sellaista Fuzzinomaista pörinää.
Tuo itse biisi on tuollainen hyvin nuori Sentencedin coveri(projekti{?},ehkä lisääkin luvassa),ja kaikenlainen palaute tuosta on tervetullutta. Rummut ovat MIDInä,joten turha niistä odottaa liikoja, kuten äänenlaadusta ja soundeista ylipäätään. Jos niihin itsekään olisin tyytyväinen,niin enpä täällä soundien parantamiseksi neuvoa huutelisi. Ja laulun on tarkoituskin olla huomattavasti erilaista kuin esikuvalla.
-Samuli