Aihe: Softasyntsä midiraidaksi??
1
psykelius
22.10.2003 02:59:42
Mä oon tapellu tälläisen ongelman kanssa..Eli kun soitan melodian esim FM7:lla tai PRO-53:lla, niin mitä asetuksia pitää laittaa ja millä ohjelmalla nauhoittaa se midi raidaksi?? Mä en oo itse keksiny..Ja mulla ei oo muutakuin tietokoneen näppis millä soittelen.

Plz. ei kommentteja: hommaa midi keyboardi tms. On ajatuksena.

Mutta onko mahdollista nauhoittaa tällä systeemillä? Jos midi valo vilkkuu pro 53 niin eikö se silloin lähetä midi signaalia
Tonde
22.10.2003 04:11:42
kokeile vaikka cubasea taikka logic audiota. Cubasee suosittelisin kyllä mieluummin. Voit myös laittaa noilla sekvensseriohjelmilla nuotit kohdilleen vaikkapa hiirellä partti editissä (lue käyttöohjeista miten se tehdään milläkin softalla) PS. on joitakin muitakin softia mut en suosittele, suosittelen jotain muuta kuin iän ikuisia urkusoundeja, koita vaikkapa novation V-stationia (myös urkusoundia) Onnea vaan yritykseen =)
Ukko
22.10.2003 18:13:29

Mä oon tapellu tälläisen ongelman kanssa..Eli kun soitan melodian esim FM7:lla tai PRO-53:lla, niin mitä asetuksia pitää laittaa ja millä ohjelmalla nauhoittaa se midi raidaksi??
Sonarissa ainaskin audioraita toimii emona ja midiraitana se soi niin että valitaan midiraidan ulostuloksi valittu softasynä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)